حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برخورد وزارت اطلاعات با شبکه کلاهبرداری خرید و فروش سوالات کنکور

شناسه : 59418 30 ژوئن 2021 - 23:51 136 بازدید

وزارت اطلاعات اعلام کرد که تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سوالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند، شناسایی شدند. به گزارش تبریز ما، در راستای حفظ سلامت و آرامش روانی خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل […]

برخورد وزارت اطلاعات با شبکه کلاهبرداری خرید و فروش سوالات
کنکور
پ
پ

وزارت اطلاعات اعلام کرد که تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سوالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند، شناسایی شدند.
به گزارش تبریز ما، در راستای حفظ سلامت و آرامش روانی خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سوالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند؛ با هماهنگی دستگاه قضائی شناسایی و مورد برخورد قرار گرفته و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلاهبرداران در این زمینه، از تمامی داوطلبان کنکور و خانواده‌های محترم ایشان تقاضامند است؛ در ارتباط گیری با عناصر و عوامل سودجو که از دغدغه‌های بجای خانواده‌ها نسبت به آینده جوانان سوءاستفاده می‌نمایند، مراقبت لازم بعمل آورده و از اقدامات نامتعارف در زمینه موفقیت در آزمون‌های سراسری پرهیز نمایند تا از وارد شدن صدمات روحی و مادی به فرزندان و خانواده‌ها جلوگیری به عمل آید.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129900

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.