حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حواشی تأثیری در بررسی صلاحیت وزرا نخواهد داشت

شناسه : 60893 21 آگوست 2021 - 11:51 377 بازدید

رئیس مجلس گفت: حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر نمایندگان در قالب نشست‌های تخصصی و چهره به چهره برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار دادند. به گزارش تبریز ما، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت امام […]

حواشی تأثیری در بررسی صلاحیت وزرا نخواهد داشت
پ
پ

رئیس مجلس گفت: حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر نمایندگان در قالب نشست‌های تخصصی و چهره به چهره برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار دادند.
به گزارش تبریز ما، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت امام سجاد (ع) را به همه ملت عزیزمان، مسلمانان و همه همکاران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و همچنین آرزوی قبولی عزاداری‌های مسلمانان جهان در دهه اول محرم را دارم.
وی بیان کرد: لازم است از همه خطبا، ذاکرین و خادمین هیئت‌ها که عزاداری‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زحمات زیاد تحمل کردند و به خوبی برگزار کردند، تقدیر و تشکر کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی به رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور و همه وزرای پیشنهادی دولت که در صحن مجلس حضور داشتند، گفت: مجلس و دولت در روزهای آینده روزهای مهم و حساسی را پیش رو دارند، وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته در جلسات کمیسیون‌های مجلس حضور یافتند و سامانه‌ای برای اولین بار ترتیب داده بودیم و فرصتی به وجود آمد که تک‌تک وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور یابند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرای پیشنهادی توانستند صحبت کنند.
قالیباف ادامه داد: ما بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و به صورت فشرده برگزار کردیم و نمایندگان شناخت بسیار خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و از سوی دیگر وزرای پیشنهادی هم شناخت بسیار خوبی نسبت به مجلس، نگاه‌ها و انتظاراتی که در حوزه‌های تخصصی وجود دارد، پیدا کردند، این اقدامات جزو کارهای ماندنی مجلس یازدهم بود و برای اولین بار تجربه شد و در ادامه هم، اینگونه خواهد بود.
رئیس مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر این جلسات باعث شد حواشی، کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر نمایندگان در قالب نشست‌های تخصصی و چهره به چهره برنامه‌ها و کارهای وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار دادند؛ امیدواریم در صحن مجلس هم به یک نتیجه نهایی مطلوب برسیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131431

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.