حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اتهام به وزیر/پشت پرده افزایش قیمت گوشت

شناسه : 27962 18 فوریه 2019 - 9:53 472 بازدید

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز علیرغم افزایش حجم واردات، گفت: در دیدار هیأت پارلمانی و گروه دوستی ایران و مغولستان طرف مقابل برای صادرات گوشت قرمز و دام زنده به ایران اعلام آمادگی کرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان […]

اتهام به وزیر/پشت پرده افزایش قیمت گوشت
پ
پ

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز علیرغم افزایش حجم واردات، گفت: در دیدار هیأت پارلمانی و گروه دوستی ایران و مغولستان طرف مقابل برای صادرات گوشت قرمز و دام زنده به ایران اعلام آمادگی کرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به شش کالای اساسی شامل، نان، قند و شکر، گوشت، برنج، روغن و لبنیات نیاز مبرم دارد و دولت مکلف است این کالاهای اساسی را با ارزان ترین قیمت برای مردم تأمین کند، تصریح کرد: وزیر جهادکشاورزی خود با حمایت از افراد خاص یکی از عوامل افزایش قیمت محصولات است، این افراد خاص باعث گرانی قیمت مرغ شدند. وی با بیان اینکه می‌توان قیمت گوشت را در بازار بر روی هرکیلوگرم ۳۰ هزار تومان تثبیت کنیم، گفت: اگر وزیر جهاد کشاورزی در بازار دخالت نکند قیمت گوشت کاهش پیدا می‌کند، می‌توانیم از کشور مغولستان با ارزان ترین قیمت گوشت قرمز را به صورت ذبح شده و یا زنده وارد کنیم، در صورت واردات دام زنده می‌توان از سایر قسمت‌های غیر خوراکی و خوراکی دام درآمدزایی و استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.