حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه علنی شورای شهر تبریز برگزار شد

شناسه : 9040 26 نوامبر 2017 - 8:41 463 بازدید

تبریز ما: جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا و شهردار تبریز صبح امروز برگزار شد. به گزارش تبریز ما، جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز امروز صبح با دستور جلسه در خصوص بررسی و تصویب اساسنامه مرکز پژوهش های شورای اسلامی و شهرداری تبریز، بررسی و تصویب آئین نامه داخلی شورا مطابق […]

جلسه علنی شورای شهر تبریز برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا و شهردار تبریز صبح امروز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز امروز صبح با دستور جلسه در خصوص بررسی و تصویب اساسنامه مرکز پژوهش های شورای اسلامی و شهرداری تبریز، بررسی و تصویب آئین نامه داخلی شورا مطابق مصوبه کمیته تدوین آئین‌نامه، گزارش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و گزارش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

 

ضرورت های مطالعاتی مدیریت شهر در پژوهش های واحد شورا و شهرداری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در جلسه علنی امروز شورا گفت: به منظور افزایش و متمرکز شدن در برنامه های پژوهشی و اجرایی، نظر کمیسیون بر تجمیع مرکز پژوهش های شورا و شهرداری است.

محمدباقر بهشتی ادامه داد: بعد از بررسی این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه با توجه به اینکه امکان ایجاد ردیف اعتبار برای این مرکز در قالب شورا نبود به این نتیجه رسیدیم که مرکز پژوهش های شورا و شهرداری یکی باشد.

در ادامه جلسه این هفته شورای شهر تبریز بعد از ارائه گزارش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در خصوص مرکز پژوهش های شورا و شهرداری، اعضای شورا به بحث و بررسی در خصوص ماهیت این مرکز پرداختند.

بعد از اعلام نظرات اعضای شورا در خصوص مرکز پژوهشهای شورا، بررسی و تصویب نهایی مرکز پژوهش ها به جلسه آینده شورا موکول شد.

 

بررسی بندهای مختلف آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تبریز

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه این هفته شورای شهر تبریز همچنین آیین نامه داخلی شورای شهر تبریز را بررسی کردند.

این آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تبریز با رای اکثریت شورای شهر تبریز به تصویب رسید.

 

تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص کمک به زلزله زدگان

دو فوریت و لایحه شهرداری تبریز در خصوص کمک 150 میلیون تومان جهت احداث 2 باب خانه بهداشت در مناطق زلزله زده در صحن شورای شهر تبریز طرح شد.

اعضای شورای شهر تبریز با دو فوریت و لایحه کمک 150 میلیونی به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب موافقت کردند.

 

تذکر سونیا اندیش نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز  در خصوص حادثه سقوط تابلوی تبلیغاتی گفت: بهره برداری آن دست پیمانکار است که با کمی احساس مسئولیت و دقت قابل پیشگیری بود. نباید دست روی دست بگذاریم و شاهد خسارت وارد شدن به شهروندان باشیم.

اندیش افزود: شورا و شهرداری در واگذاری های معاملات و واگذاری های بازبینی و اعمال نظارت قانونی و فنی و اجرایی نماید. چرا که آبروی شورا و شهرداری متعلق به شهروندان تبریزی است.

وی تصریح کرد: برخورد علمی و مسئولانه در مدیریت شهری مارا از بسیاری از هزینه های مادی و معنوی دور خواهد کرد.

 

شورا به دنبال ایجاد فرصت های برابر برای بانوان تبریزی است

 در ادامه کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نیمی از جمعیت تبریز بانوان هستند و بنابر آمار رسمی میزان آسیب های تهدید کننده تبریز بسیار کمتر از سایر شهرهای کشور است اما مشکل اصلی بانوان شهر را اشتغال می دانم.

صادق زاده افزود: امیدوارم در این دوره با همکاری و مشارکت جدی اعضای شورا گام های ماندگار و اساسی برای ایجاد فرصت های برابر برای بانوان شهر برداریم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.