حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش خطای انسانی با بهره‌برداری از سامانه شفافیت

شناسه : 58069 21 می 2021 - 19:51 357 بازدید

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: تمام سعی شهرداری تبریز این است که با بهره‌برداری از سامانه شفافیت خطاهای موجود انسانی را کاهش داده و نزدیک به صفر کنیم. به گزارش تبریز ما، محمدرضا قربانیان تبریزی در گفت‌وگویی اظهار داشت: قبل از بهره‌برداری از سامانه شفافیت ماشین‌آلات، شاهد توقف خودروها به دلیل خستگی […]

کاهش خطای انسانی با بهره‌برداری از سامانه شفافیت
پ
پ

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: تمام سعی شهرداری تبریز این است که با بهره‌برداری از سامانه شفافیت خطاهای موجود انسانی را کاهش داده و نزدیک به صفر کنیم.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا قربانیان تبریزی در گفت‌وگویی اظهار داشت: قبل از بهره‌برداری از سامانه شفافیت ماشین‌آلات، شاهد توقف خودروها به دلیل خستگی راننده بودیم که البته جای بحث نیست ولی از طریق این سامانه رانندگان ماشین‌آلات موظف به انجام مقدار کار مفیدی هستند که برای آنها تعریف شده و قابل رصد از سوی این سامانه است.
او افزود: در ایستگاه میانی سیم تریلر که داریم، تمام باسکول‌های ما به دوربین مدار بسته مجهز شده‌اند، یعنی وقتی زباله‌ای از آنجا رد می‌شود، محال امر است که نخاله‌ای به عنوان وزن اضافه نیز رد شود چرا که علاوه بر ناظرهای انسانی دوربین‌های مدار بسته نیز به ثبت ورود و خروج ماشین‌آلات می‌پردازد.
معاون شهری و اجرایی شهردار تبریز تصریح کرد: مورد دیگر در این سامانه تجهیز خودروهای آتش‌نشانی به جی پی اس است که زمان طلایی برای رسیدن به محل حادثه، با کنترل سامانه شفافیت نزدیک به استاندارد است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128626

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.