حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مجبوریم جلوی پرسپولیس تغییر شکل بدهیم

شناسه : 60193 24 جولای 2021 - 15:46 181 بازدید

فیروز کریمی، سرمربی تراکتور، قبل از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: همان طور که قبلا هم گفتم، با توجه به این که بازی با پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مدت زمان کوتاهی بود، تمام تمرینات برای این دیدار را دیروز و امروز انجام دادیم.او با اشاره به […]

مجبوریم جلوی پرسپولیس تغییر شکل بدهیم
پ
پ

فیروز کریمی، سرمربی تراکتور، قبل از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: همان طور که قبلا هم گفتم، با توجه به این که بازی با پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مدت زمان کوتاهی بود، تمام تمرینات برای این دیدار را دیروز و امروز انجام دادیم.
او با اشاره به آماده نشدن مصدومان تیمش برای این دیدار خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم مصدومان ما به تیم ملحق شوند که این‌طور نشد. در این راه برخلاف تصور که فکر می‌کردیم مصدومان را داریم، میلاد فخرالدینی را هم به علت چهار اخطاره بودن از دست دادیم. در دو جلسه تمرین دیروز و امروز به دنبال جانشینی برای فخرالدینی هستیم. مجبوریم برای این دیدار تغییر شکل بدهیم که بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.
سرمربی تراکتور با اشاره به تغییرات در تیمش گفت: با توجه به این که فخرالدینی تنها مدافع راست تیم ماست، مجبوریم تغییراتی را ایجاد کنیم و تلاش می‌کنیم نفر جدید را در این پست جا بیاندازیم. به دلیل این جا به جایی، زمان ما برای این کار کم است اما سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم. مشکل خاصی نیست که گریبان‌گیر تیم شود. باید با این مساله به بهترین شکل کنار بیاییم.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23177

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.