حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تجربیات بازنشستگان شهرداری تبریز ارزشمند و راهگشاست

شناسه : 7794 24 اکتبر 2017 - 8:51 179 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تجربیات بازنشستگاه شهرداری تبریز را ارزشمند و راهگشا دانست. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه تبادل نظر و اخذ ایده ها و اندوخته های کاربردی بازنشستگان شهرداری تبریز در حوزه مدیریت شهری با اعلام این مطلب اظهار داشت: بازنشستگاه شهرداری تبریز در طول خدمت […]

تجربیات بازنشستگان شهرداری تبریز ارزشمند و راهگشاست
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تجربیات بازنشستگاه شهرداری تبریز را ارزشمند و راهگشا دانست.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه تبادل نظر و اخذ ایده ها و اندوخته های کاربردی بازنشستگان شهرداری تبریز در حوزه مدیریت شهری با اعلام این مطلب اظهار داشت: بازنشستگاه شهرداری تبریز در طول خدمت خود در این نهاد خدمتگذار تجربه های ارزشمندی را بدست آورده اند که استفاده از این تجربیات در حل معضلات و مشکلات شهری راهگشاست.

اکبرنژاد افزود: باید از بازنشستگاه و افراد توانمندی که سالیان سال در شهرداری خدمت کرده اند استفاده کنیم زیرا تجربه ها و اندوخته های این افراد به صورت عملی می تواند در حل بسیاری از مسائل یاریگر مدیران و اعضای شورای شهر باشد.

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه باید بیش از پیش به انسانها و شهروندان ارزش و بها داده شود افزود: سیستم اداری ما باید طوری تعریف شود که با مراجعه کننده رفتار اخلاقی و انسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت عمل به نظرات کارشناسان در توسعه شهری و مسائل شهری افزود: اگر ما به نظرات کارشناسان عمل می کردیم شاید رشد و توسعه شهر تبریز بر روال دیگری منطبق شده بود.

اکبرنژاد در ادامه سخنانش افزود: ما به تغییر و تحول جدی در سیستم مدیریت شهری نیازمندیم تا به نیازهای امروز و فردای شهر و شهروندان پاسخ مناسب و پایدار ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات با بازنشستگاه شهرداری باید تداوم داشته باشد افزود: در شورا و شهرداری به همفکری و پیشنهادات و نظرات بازنشستگاه نیاز داریم تا مشکلات متعدد شهری را حل و قضا کنیم. تبریز در حال حاضر با مشکلات متعددی از قبیل بحث آب، آلودگی هوا ودرآمدهای پایدار رودررو است که قطعا باید به فکر راه چاره اساسی برای این مشکلات باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.