حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرمربی خارجی در راه تراکتورسازی/ باشگاه گسترش فولاد تبریز را واگذار می کنم

شناسه : 13370 28 می 2018 - 11:51 562 بازدید

تبریز ما: مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز از حضور سرمربی اروپایی یا آمریکای جنوبی از فصل پیش رو در این تیم خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمدرضا زنوزی مطلق با بیان اینکه از همان نخست طرفدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بودم، اظهار کرد: حضور من به عنوان مالک جدید باشگاه تراکتورسازی، اجابت خواسته های […]

سرمربی خارجی در راه تراکتورسازی/ باشگاه گسترش فولاد تبریز را واگذار می کنم
پ
پ


تبریز ما: مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز از حضور سرمربی اروپایی یا آمریکای جنوبی از فصل پیش رو در این تیم خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمدرضا زنوزی مطلق با بیان اینکه از همان نخست طرفدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بودم، اظهار کرد: حضور من به عنوان مالک جدید باشگاه تراکتورسازی، اجابت خواسته های مردم و مسئولان استان بوده و با توجه به سابقه حضورم در حوزه های صنعت، اقتصاد و ورزش، در این راه گام برداشتم.

وی با بیان اینکه امروزه در جهان به رشته فوتبال، نگاه صرف فوتبالی نمی کنند، ادامه داد: در کل دنیا، مدیران اقتصادی صنعت فوتبال را اداره می کنند و ما نیز امیدواریم در حوزه صنعت و اقتصاد فوتبال اثر خودمان را بر روی باشگاه تراکتورسازی نیز بگذاریم چرا که هواداران این تیم مستحق بهترین ها هستند.

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به فصل گذشته فوتبال تصریح کرد: متأسفانه تیم فوتبال تراکتورسازی فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت اما امروز به هواداران این تیم اطمینان می دهم که تولد دوباره ای برای تراکتورسازی خواهیم داشت و این تیم را برای قهرمانی خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: برای فصل پیش رو، تا دو هفته آینده از کشورهای اروپایی و یا از آمریکای جنوبی سرمربی جدید جذب خواهیم کرد اما تا این مدت یک مربی داخلی توانمند را به عنوان کادر فنی برای جمع کردن تیم به اختیار خواهیم گرفت.

زنوزی مطلق همچنین در ادامه به جذب سه بازیکن تراز اول خارجی برای این تیم خبر داد و گفت: سه بازیکن خارجی با کیفیت به این تیم جذب خواهیم کرد که تاکنون فوتبال ایران چنین بازیکنانی را به خود ندیده است.

باشگاه گسترش فولاد تبریز را واگذار می کنیم

رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک با بیان اینکه نگهداری باشگاه گسترش فولاد هیچ منع قانونی برای این شرکت ندارد، ادامه داد: به دلیل هلدینگ بودن این شرکت، می توانیم هم تراکتورسازی و هم گسترش فولاد تبریز را در اختیار داشته باشم و از این بابت هیچ منع قانونی وجود ندارد.

وی افزود: اما با این حال، قصد داریم تمام توان خود را روی باشگاه تراکتورسازی تبریز متمرکز کنیم و باشگاه گسترش فولاد تبریز را به زودی واگذار می کنیم.

زنوزی مطلق در ادامه با بیان اینکه اولویت نخست واگذاری این باشگاه به مالکان کلانشهر تبریز است، ادامه داد: اولویت واگذاری این باشگاه پس از تبریز، استان های آذربایجان غربی، اردبیل و همچنین شمالغرب کشور است.

وی در خاتمه اظهار کرد: واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز به بخش خصوصی، یکی از بزرگترین حرکت ها در راستای خصوصی سازی ورزش است که ما نیز این اعتماد را پاس خواهیم داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.