حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آگهی تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷شهرداری تبریز اعلام شد

شناسه : 11529 04 فوریه 2018 - 9:02 233 بازدید

تبریز ما: اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز، آگهی تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷ شهرداری تبریز را اعلام کرد. به گزارش تبریز ما، لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷ بعد از وصول در صحن علنی شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ تغییرات تعرفه عوارض محلی برای سال ۱۳۹۷ […]

آگهی تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷شهرداری تبریز اعلام شد
پ
پ


تبریز ما: اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز، آگهی تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷ شهرداری تبریز را اعلام کرد.

به گزارش تبریز ما، لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۷ بعد از وصول در صحن علنی شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ تغییرات تعرفه عوارض محلی برای سال ۱۳۹۷ و کلیات تعرفه عوارض  محلی تصویب شد.

در اجرای  تبصره ۱ ماده ۵۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب۱۳۸۲/۱۲/۱۷ مبنی بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و بخش جهت وضع هر یک از عوارض محلی جدید که تکلیف آنها در این قانون مشخص نشده باشد، موظفند، مورد را حداکثر تا پانزدهم بهمن ماه هر سال برای اجرا در سال بعد تصویب و اعلام عمومی کنند.

همچنین مطابق بندهای ۱۶ و ۲۶ ماده۷۶ قانون اصلاحی تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که تصویب لوایح و برقراری یا لغو عوارض شهر و همچنین تغییر نوع و میزان آن را با در نظر گرفتن سیاست عمومی دولت که از سوی وزارت کشور اعلام می شود و نیز تصویب نرخ خدمات ارائه شده توسط شهرداری و سازمان های وابسته به آن رعایت آئین نامه مالی و معاملات شهرداری بر عهده شوراهای اسلامی شهر واگذار شده است.

شهروندان محترم، کارشناسان، اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر علاقمندان جهت ملاحظه تعرفه سال۹۷ روی لینک کلیک نمایند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.