حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خط يك و دو مترو با يك زمانبندى مشخص فعال می شود

شناسه : 12721 10 آوریل 2018 - 7:58 466 بازدید

تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی گفت: زمان بندی مشخصی برای اتمام خط يك و دو پروژه قطار شهری تبریز پیش بینی شده است و بر اساس این زمانبندی پیگیر روند اجرای آن هستیم. به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه حمل […]

خط يك و دو مترو با يك زمانبندى مشخص فعال می شود
پ
پ


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی گفت: زمان بندی مشخصی برای اتمام خط يك و دو پروژه قطار شهری تبریز پیش بینی شده است و بر اساس این زمانبندی پیگیر روند اجرای آن هستیم.

به گزارش تبریز ما، دکتر مجید خدابخش در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه حمل و نقل مهم ترين راهبرد توسعه استان است افزود: اتمام این پروژه، نوسازی ناوگان حمل و نقل استان نیز از دغدغه های اصلی آذربایجان شرقی محسوب می شود.

خدابخش با اشاره به اینکه مترو يكى از سه پروژه مهم استان براى سفر رياست محترم جمهوراست، افزود: قطار بستان آباد_سراب ، ورزقان_اهر، تبريز_سهند، جلفا_نوردوز_اصلاندوز و اتصال به شبكه ريلى جمهورى آذربايجان از مهم ترين اولويت هاى استان در حوزه حمل و نقل ريلى است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: كهنه ترين ناوگان حمل و نقل ايران، در استان ما قرار دارد و عمر ماشين آلات به صورت ميانگين به بيش از ٢٠ سال مى رسد.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال از محل اعتبارات مصوب سفر رياست جهورى، قطار ميانه_تبريز تا باسمنج، ريل گذارى شود.

گفتنی است دکتر مجید خدابخش در حکمی، بنا به پیشنهاد شهردار تبریز و به استناد مصوبه شورای سازمان قطار شهری تبریز و حومه و در اجرای بند14-4 ماده 14 اساس‌نامه سازمان، مصطفی مولوی فرد را به‌عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان منصوب کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با صدور حکمی، مصطفی مولوی فرد را به‌عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه منصوب کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.