حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم برنامه‌ریزی قوی برای مقابله با جنگ نرم

شناسه : 61351 31 آگوست 2021 - 15:46 1164 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر دوشنبه، هشتم شهریور ماه در مراسم افتتاح ۱۴۱ طرح فنی صدا و سیمای آذربایجان شرقی اظهار کرد: خصوصیات جنگ نرم دشمن، خاموش، آرام و دیده نشدن آن است که رهبر معظم انقلاب نزدیک به ۳۰ سال قبل، موضوع تهاجم فرهنگی و […]

لزوم برنامه‌ریزی قوی برای مقابله با جنگ نرم
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر دوشنبه، هشتم شهریور ماه در مراسم افتتاح ۱۴۱ طرح فنی صدا و سیمای آذربایجان شرقی اظهار کرد: خصوصیات جنگ نرم دشمن، خاموش، آرام و دیده نشدن آن است که رهبر معظم انقلاب نزدیک به ۳۰ سال قبل، موضوع تهاجم فرهنگی و بعدها شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و نفوذ را مطرح کردند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی واحد سیار فول اچ دی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی واحد سیار فول اچ دی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، خواسته‌ی مردم به خصوص ورزشکاران و هواداران تیم تراکتور بود چرا که دوربین‌های موجود قابلیت کافی انعکاس صحنه‌های ورزشی استان را نداشت.

وی اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تمام عرصه‌ها به خصوص در کرونا فداکاری کرده و در پخش عزاداری‌ها بویژه در مراسم شهرستان‌ها عملکرد خوبی داشته است.

رسانه‌ی ملی باید توجه بیشتری به جایگاه آذربایجان شرقی در شبکه‌های سراسری داشته باشد

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار کرد: در ایران دوست تر از آذربایجانی ها وجود ندارد که طول تاریخ و جنگ تحمیلی این موضوع را ثابت کرده است و مردمان این دیار همواره در خط مقدم بوده و در توسعه‌ی ایران کم نگذاشته‌اند؛ بر این اساس رسانه‌ی ملی باید به این موضوع و احساسات مردم این خطه بیشتر توجه کند.

محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: به زعم بنده، رهبر معظم انقلاب، بهترین توصیف را از آذربایجان داشته و آن را سر ایران معرفی کردند؛ بر این اساس و به گواه تاریخ، این خطه از جایگاه والایی برخوردار بوده و همواره جریان‌ساز و نخبه پرور بوده است.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی اقتضا می‌کند تا بیشتر به این استان توجه شود که به خصوص رسانه ملی باید اهمیت بیشتری به این موضوع بدهد.

وی یادآور شد: در مقبره الشعرای تبریز، ۴۰۰ شاعر و عارف آرمیده‌اند که تحولات سیاسی و فرهنگی تاریخ از این استان نشات گرفته شده و موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی در ارتباط با کشورهای همسایه طوری است که این استان همواره نقش پررنگی داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشور ما تابلوی نقاشی رنگ قومیت ها است، همان طور که در موسیقی اگر همه‌ی ملودی‌ها با هم هماهنگ باشند، ترکیب زیبا ایجاد می‌شود؛ در یک کشور نیز فرهنگ‌ها و قومیت‌ها به آن زیبایی می‌بخشند لذا باید  رسانه‌ی ملی به زبان، صنایع دستی و همه بخش‌های فرهنگی و هنری توجه بیشتری داشته باشد.

 به رویدادها و خبرهای آذربایجان شرقی باید در حد و شان این استان پرداخت شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی مجلس نیز بیان کرد: به اخبار و اولویت گذاری خبرهای آذربایجان شرقی در شبکه های سراسری رسانه ملی باید توجه بیشتری شده و در حد و شان این استان به  خبرهای آن در سبد خبری کشوری پرداخت شود.

محمدحسین فرهنگی گفت: تبریز، قطب صنعتی، فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و ورزشی کشور  و در تمام ابعاد خبرخیز و خبرساز است بر این اساس باید به رسانه های محلی و استانی این خطه باید بیشتر اهمیت و فضا داده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افتتاح واحد سیار، اتفاق خوبی برای تبریز بود و امیدواریم در دولت جدید حرکت‌های این چنینی در سایر عرصه‌ها نیز اتفاق بیفتد که در حد و شان آذربایجان شرقی بوده و در واقع شاهد رویدادهای متفاوت در همه‌ی عرصه‌ها و حوزه‌ها باشیم.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24928

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.