حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتورسازی 10 بازیکن به خدمت گرفت

شناسه : 11426 01 فوریه 2018 - 5:26 366 بازدید

تبریز ما: تراکتورسازی هنوز یک سهمیه بازیکن آزاد خالی دارد که در صورت صلاحدید ساغلام می تواند بازیکن جدید در آن پست به خدمت بگیرد. تیم تراکتورسازی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر هفدهم، 10 بازیکن جدید به خدمت گرفته است. تراکتورسازی اگرچه در ابتدای فصل به دلیل محرومیت از جذب بازیکن جدید با […]

تراکتورسازی 10 بازیکن به خدمت گرفت
پ
پ


تبریز ما: تراکتورسازی هنوز یک سهمیه بازیکن آزاد خالی دارد که در صورت صلاحدید ساغلام می تواند بازیکن جدید در آن پست به خدمت بگیرد.

تیم تراکتورسازی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر هفدهم، 10 بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

تراکتورسازی اگرچه در ابتدای فصل به دلیل محرومیت از جذب بازیکن جدید با کمبودها و مشکلات زیادی در این خصوص مواجه شد، اما در نیم فصل با جذب بازیکنانی تا حد زیادی این مسائل را جبران کرد.

مسئولان تراکتورسازی در نیم فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند همه مشکلات خود را برطرف کنند که به نظر می رسد موفق هم شده اند. آنها 10 بازیکن جدید به جمع نفرات خود اضافه کردند و حالا با قدرت بیشتری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور می یابند.

تراکتورسازی بعد از خارج کردن هادی محمدی و امیرنصرآزادانی از لیست بازیکنان خود، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، ژوردی آلمیدا، قائم اسلامی خواه، رضا شربتی و ارسلان مطهری را به عنوان سهمیه نیم فصل و به جای دو بازیکن مصدوم به خدمت گرفت.

آنها به تازگی گریگوف سیمه مدافع اهل کشور کرواسی و سلیمان کرپیچ مهاجمی از کشور بوسنی را هم به عنوان سهمیه آزاد به خدمت گرفتند تا خریدهایشان در نیم فصل دو رقمی شود.

این تعداد خرید بازیکن در نیم فصل تقریبا بی سابقه بوده؛ اما مسئولان تراکتورسازی با استفاده از همه پتانسیل خود از جمله جذب سربازهای دیگر تیم ها توانستند به آن برسند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.