حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از واحد سیار تلویزیونی فول.اچ.دی مرکز آذربایجان‌شرقی

شناسه : 61355 31 آگوست 2021 - 15:52 271 بازدید

نخستین واحد سیار تلویزیونی مدرن کشور با حضور رئیس رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید. به گزارش تبریز ما، ۱۴۱ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در مجموع با هزینه ۱۱۰ میلیارد تومان عصر روز دوشنبه با حضور رئیس رسانه ملی در تبریز افتتاح شد. مهمترین این طرح‌ها […]

بهره‌برداری از واحد سیار تلویزیونی فول.اچ.دی مرکز
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

نخستین واحد سیار تلویزیونی مدرن کشور با حضور رئیس رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تبریز ما، ۱۴۱ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در مجموع با هزینه ۱۱۰ میلیارد تومان عصر روز دوشنبه با حضور رئیس رسانه ملی در تبریز افتتاح شد.
مهمترین این طرح‌ها نخستین واحد سیار تلویزیونی فول اچ دی ۱۰ دوربینه تولید ملی است که فناوری طراحی و ساخت این واحد تا کنون در اختیار ۴ کشور دنیا است.
این واحد سیار پیشرفته با همکاری و مشارکت سازمان صدا و سیما، استانداری و بخش خصوصی استان تولید شده است تا ایران را به پنجمین دارنده این فناوری تبدیل کند.
یکی از مزیت‌های این سیستم نسبت به نمونه خارجی، برخورداری از بدنه یکپارچه در قالب ۱۱ متر در ۳ متر که از کامپوزیت ۹ لایه ساخته شده است.
همچنین ۱۴۰ پروژه فنی و عمرانی دیگر صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی به دست آقای علی عسکری افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۴۴۳ ایستگاه (۶ ایستگاه پرقدرت، ۲۴ ایستگاه متوسط قدرت و ۴۱۳ ایستگاه کم قدرت)
پخش ۲۱ شبکه تلویزیونی دیجیتال SD به همراه ۲۲ شبکه رادیویی در بستر TS ۱/TS ۲ با پوشش ۹۸.۵ درصد جمعیت استان، پخش هشت شبکه تلویزیونی دیجیتال HD به همراه چهار شبکه رادیو نما در بستر TS ۳ با پوشش ۸۷.۵ درصد جمعیت، پخش چهار شبکه تلویزیونی دیجیتال HD و دو شبکه SD و چهارده شبکه رادیو نما در بستر TS ۴ با پوشش ۶۰ درصد جمعیت، پخش شبکه ۴ K یا UHD در بستر TS ۵ از ایستگاه عون ابن علی برای شهر تبریز با میزان پوشش سیگنال‌رسانی زمینی ۸۵ درصدی هستند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131734

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.