حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خداحافظی جنجالی دژاگه از تراکتور (عکس)

شناسه : 60524 05 آگوست 2021 - 15:52 196 بازدید

ستاره کهنه‌کار فوتبال ایران با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی با تراکتوری‌ها خداحافظی کرد. به گزارش تبریز ما، اشکان دژاگه که در اولین فصل خصوصی شدن تراکتور به این تیم پیوست، چند ماه پیش از پایان قرارداد سه فصلی خود با سرخ‌پوشان، تبریز را ترک کرد. این اتفاق حواشی و ابهاماتی زیادی داشت […]

خداحافظی جنجالی دژاگه از تراکتور (عکس)
پ
پ

ستاره کهنه‌کار فوتبال ایران با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی با تراکتوری‌ها خداحافظی کرد.
به گزارش تبریز ما، اشکان دژاگه که در اولین فصل خصوصی شدن تراکتور به این تیم پیوست، چند ماه پیش از پایان قرارداد سه فصلی خود با سرخ‌پوشان، تبریز را ترک کرد. این اتفاق حواشی و ابهاماتی زیادی داشت اما دژاگه هیچ گاه در موردشان صحبت نکرد.
پس از گذشت یک هفته از بازی‌های لیگ برتر، دژاگه امروز یک پست طولانی در اینستاگرام منتشر کرده و به صورت رسمی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد. او در بخشی از صحبت‌های خود نیز به افرادی اشاره کرد که باعث شدند او زودتر از موعد تراکتور را ترک کند.
او در این پیام خداحافظی به یک سری افراد اشاره کرده که می‌توان با بررسی شرایط چند ماه اخیر تراکتور خیلی راحت اسامی‌شان را حدس زد؛ افرادی که حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد رابطه آنها با دژاگه وجود داشت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130856

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.