حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخشش کارمند شهرداری تبریز در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های رزمی‌کار

شناسه : 11656 10 فوریه 2018 - 7:34 199 بازدید

تبریز ما: صمید کریم پور رزمی کار تبریزی و کارمند شهرداری تبریز در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های رزمی کارگری در برابر حریفان خود به برتری رسید. به گزارش تبریز ما، صمید کریم پور کیک بوکس کار تبریزی که سابقه قهرمانی های متعدیی در مسابقات کشوری و برون مرزی را در کارنامه دارد ، […]

درخشش کارمند شهرداری تبریز در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های رزمی‌کار
پ
پ


تبریز ما: صمید کریم پور رزمی کار تبریزی و کارمند شهرداری تبریز در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های رزمی کارگری در برابر حریفان خود به برتری رسید.

به گزارش تبریز ما، صمید کریم پور کیک بوکس کار تبریزی که سابقه قهرمانی های متعدیی در مسابقات کشوری و برون مرزی را در کارنامه دارد ، در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های کارگری که در تهران برگزار شد ، با برتری در برابر حریفان خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد.

کریم پور که در وزن ۸۱ کیلوگرم در برابر حریفان خود قرار گرفت در وزن خود اول شد و قرار است در ترکیب تیم ملی کیک بوکسینگ ورزش های رزمی در مسابقات جهانی ورزش های کارگری در برابر حریفان خود برای قهرمانی جهان مبارزه کند.

مهدی رحمانی دیگر رزمی کار تبریزی نیز در وزن خود با برتری در برابر حریفان موفق شد نام خود را در لیست دعوت شده های تیم ملی ثبت کند.

مسابقات جهانی ورزش های رزمی کارگری از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه با حضور تیم ملی ایران ، آلمان ، بریتانیا ، روسیه ، ترکیه ، گرجستان و ۱۰ ها کشور دیگر در تهران برگزار خواهد شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.