حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

داوران مسابقات آسیایی والیبال از میزبانی تبریز رضایت دارند

شناسه : 13743 03 جولای 2018 - 3:03 411 بازدید

تبریز ما: داور ایرانی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز با اشاره به اینکه کیفیت بازی ها بالاست، گفت: داوران حاضر در این دوره از مسابقات از میزبانی تبریز رضایت دارند. اصغر میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: تیم هایی که برای شرکت در مسابقات به تبریز آمده اند، همه تیم های خوبی هستند […]

داوران مسابقات آسیایی والیبال از میزبانی تبریز رضایت دارند
پ
پ


تبریز ما: داور ایرانی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز با اشاره به اینکه کیفیت بازی ها بالاست، گفت: داوران حاضر در این دوره از مسابقات از میزبانی تبریز رضایت دارند.

اصغر میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: تیم هایی که برای شرکت در مسابقات به تبریز آمده اند، همه تیم های خوبی هستند و به همین خاطر بازی های زیبایی را می بینیم؛ بازی ها به لحاظ کیفی هم در سطح بالایی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: من به خاطر اینکه در جمع داورها حضور دارم، همیشه با آنها صحبت می کنم. آنها از میزبانی تبریز رضایت دارند و از شهر ما تعریف می کنند. امیدوارم این داورها در آینده با خانواده هایشان به تبریز بیایند.

داور بین المللی والیبال کشورمان اضافه کرد: 18 داور از 18 کشور برای قضاوت در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به تبریز آمده اند. ما هر روز تلاش می کنیم که بازی های مختلف را ببینیم تا سطح داوری مسابقات را بالاتر ببریم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که «مسابقات والیبال نوجوانان آسیا چه تاثیری می تواند در رویداد تبریز 2018 داشته باشد»، ادامه داد: تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 است و برگزاری مسابقات بین المللی مختلف در این شهر می تواند برای این موضوع، امتیاز مناسبی باشد. یکی از امتیازات این مسابقات برای تبریز این بود که 2 سالن پورشریفی و شهید اقدمی تغییرات مثبت زیادی داشتند که برای آینده ورزش تبریز بهتر است.

 دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تا پانزدهم تیر ماه جاری و با حضور هفده تیم در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.