حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

به افتخار بازیکنان باغیرتم بلند شده و دست می‌زنم

شناسه : 57029 30 آوریل 2021 - 15:52 210 بازدید

سرمربی تراکتور به تمجید از عملکرد بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و پیروزی امشب را به هواداران واقعی تیمش تبریک گفت. به گزارش تبریز ما، تیم تراکتور در حالی پای به بازی امشب مقابل شارجه گذاشت که با ۷ امتیاز پایین تر از این تیم در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار داشت. شاگردان خطیبی […]

به افتخار بازیکنان باغیرتم بلند شده و دست می‌زنم
پ
پ

سرمربی تراکتور به تمجید از عملکرد بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و پیروزی امشب را به هواداران واقعی تیمش تبریک گفت.
به گزارش تبریز ما، تیم تراکتور در حالی پای به بازی امشب مقابل شارجه گذاشت که با ۷ امتیاز پایین تر از این تیم در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار داشت. شاگردان خطیبی موفق شدند این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رسانده و با کسب ۱۰ امتیاز و حضور در رتبه دوم، در انتظار نتایج سایر گروه‌ها برای مشخص شدن تکلیف صعودشان بنشینند. صحبت‌های سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی امشب را بخوانید:
بازیکنان سنگ تمام گذاشتند
این برد را به تمامی هواداران واقعی تراکتور تبریک می‌گویم. هر دو تیم بازی خوب، تاکتیکی و پرتلاشی را به نمایش گذاشتند. تیم شارجه در این دیدار با تمام وجود و نفرات خود بازی کرد. خدا را به خاطر کسب این پیروزی شکر می‌کنم. بازیکنان واقعا در این بازی سنگ تمام گذاشتند.
می‌خواستیم خیلی زود به گل برسیم
به دنبال این بودیم که در جریان بازی زودتر به گل برسیم؛ این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. با قطع کردن ارتباط خط میانی و حمله تیم حریف به‌ویژه کایو، کاری کردیم که روی به بازی مستقیم بیاورند. همانطور که دیدید در توپ‌های دوم و سوم برنده بودیم و نتیجه بازی هم به نفع ما تمام شد.
در نیمه دوم بازی‌ها موفق به کسب ۷ امتیاز شدیم
از تمامی اعضای کادرفنی و بدنساز و آنالیزور تیم تشکر می‌کنم. ما در طول این مساباقت ۱۳-۱۴ جلسه آنالیز برگزار کردیم و تیم را هم از نظر بدنی تقسیم‌بندی کرده بودیم تا هر بازیکن در دو سه بازی به میدان برود؛ در این مورد هم موفق بودیم. در نیمه دوم بازی‌ها موفق به کسب ۷ امتیاز شدیم که این نشان می‌دهد که کارمان از نظر بدنی و تقسیم‌بندی نیروی بازیکنان خوب انجام شده است.
شرایط خاص و سختی بود
صحبت دیگری ندارم و ان‌شالله به ایران برمی‌گردیم و آنجا به طور مفصل با هواداران صحبت می‌کنم. از باشگاه شارجه هم به خاطر میزبانی خوب‌شان تشکر می‌کنم. شرایط خاص و سختی بود. بازیکنان ۱۹ روز فقط در هتل، تمرین و مسابقه حضور داشتند. برای اولین بار در تاریخ بود که این مسابقات به شکل کنونی برگزار شد. از همه عوامل باشگاه، مدیرعامل، هیات مدیره و مالک تشکر می‌‌کنم. از شهردار محترم که پاداش ویژه برای این بازی گذاشت و از آقای آل‌هاشم، امام جمعه محبوب تبریز که پیگیر مسایل تیم بودند تشکر می‌کنم. از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هم تشکر می ‌کنم که ما را حمایت کردند.
به حضور در این تیم افتخار می‌کنیم
به حضور در این تیم افتخار می‌کنیم. به جرات می‌توان بگویم که یکدلی، صفا و صمیمیتی که در تیم ما به وجود آمده در هیچ تیم ایران نیست. تنها کاری که می‌توانم بکنم تشکر از بازیکنان است و به افتخار این بازیکنان باغیرت و باشرف تراکتور بلند می‌شوم و دست می‌زنم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127523

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.