حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از اقدامات شهرداری تبریز در فضاسازی دهه فجر و ایام فاطمیه

شناسه : 11708 13 فوریه 2018 - 5:37 414 بازدید

تبریز ما: فرمانده سپاه عاشورا، با اهدای لوحی، از اقدامات گسترده و محتوایی شهرداری تبریز در برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن و فضاسازی ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، سردار سرتیپ‌دوم پاسدارعابدین‌ خرم در دیدار با شهردار تبریز، برنامه‌های محیطی شهرداری تبریز را چشمگیر و پرمحتوا خواند و با اشاره به […]

تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از اقدامات شهرداری تبریز در فضاسازی دهه فجر و ایام فاطمیه
پ
پ

تبریز ما: فرمانده سپاه عاشورا، با اهدای لوحی، از اقدامات گسترده و محتوایی شهرداری تبریز در برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن و فضاسازی ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، سردار سرتیپ‌دوم پاسدارعابدین‌ خرم در دیدار با شهردار تبریز، برنامه‌های محیطی شهرداری تبریز را چشمگیر و پرمحتوا خواند و با اشاره به حضور گسترده شهروندان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: شهرداری تبریز فضاسازی مناسبی در این ایام در سطح شهر انجام داد که موجب رضایتمندی شهروندان بود.
اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اجرای برنامه‌های محیطی، مشارکت در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ویژه دهه فجر و  ارائه فرصت‌های تبلیغاتی به هیئات و مساجد حسینی ویژه ایام فاطمیه، نقش عمده در غنابخشی این دو مناسبت داشته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.