حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مشارکت فدراسیون دو و میدانی در برگزاری ماراتن تبریز 2018 / آکادمی دو و میدانی در تبریز تاسیس می شود

شناسه : 11859 19 فوریه 2018 - 3:59 370 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از علاقه مندی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در برگزاری مشترک ماراتن تبریز 2018 خبر داد و گفت: سازمان ورزش شهرداری تبریز با همکاری فدراسیون دو و میدانی، بزرگترین رویداد ورزشی کشور را تحت عنوان ماراتن تبریز 2018 برگزار خواهد کرد.  علیرضا رحیمی با اعلام این خبر اظهار […]

مشارکت فدراسیون دو و میدانی در برگزاری ماراتن تبریز 2018 / آکادمی دو و میدانی در تبریز تاسیس می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از علاقه مندی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در برگزاری مشترک ماراتن تبریز 2018 خبر داد و گفت: سازمان ورزش شهرداری تبریز با همکاری فدراسیون دو و میدانی، بزرگترین رویداد ورزشی کشور را تحت عنوان ماراتن تبریز 2018 برگزار خواهد کرد.

 علیرضا رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی جلسه ای که دیروز با دکتر کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی داشتیم، در خصوص برگزاری ماراتن تبریز 2018 به تفاهم کامل رسیدیم و قرار شد تا به صورت مشترک و با همکاری فدراسیون، این رویداد بزرگ را در تبریز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین مواردی از جمله تاسیس آکادمی دو و میدانی و استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رحیمی با اشاره به علاقه مندی فدراسیون دو و میدانی در خصوص برگزاری ماراتن تبریز 2018، یادآور شد: در تلاش هستیم تا برگزاری این ماراتن، آغازی برای دوی ماراتن شهری در تبریز باشد و هدف ما، برگزاری همه ساله این رویداد در استان و شهر تبریز است.

وی در پایان گفت: ماراتن تبریز 2018 بزرگترین رویداد ورزشی کشور خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی فدراسیون و دیگر نهادهای مرتبط، شاهد برگزاری با کیفیت این رویداد در تبریز باشیم.

گفتنی است در این جلسه که عصر دیروز در محل فدراسیون دو و میدانی در تهران برگزار شد، علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با مجید کیهانی رئیس فدراسیون، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، محمدحسین صادقیان پور رئیس هیئت آذربایجان شرقی و همچنین تیمور غیاثی یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی دیدار و در خصوص مسائل مورد اشاره به بحث و تبادل نظر پرداخت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.