حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فوت ۳۸۸ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

شناسه : 56519 21 آوریل 2021 - 19:52 164 بازدید

سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا را اعلام کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۸۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. به گزارش تبریز ما، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلا به کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، […]

فوت ۳۸۸ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته
پ
پ

سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا را اعلام کرد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳۸۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
به گزارش تبریز ما، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلا به کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و بستری شدند.
وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ تاکنون در کشور به ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار ۸۱۳ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۷ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۸۲۳هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۴ هزار و ۹۹۱نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
لاری گفت: تاکنون ۱۴ میلیون و ۷۳۹هزار و ۷۱۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.
وی درباره مجموع واکسن‌های تزریق شده نیز عنوان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها ۶۴۱ هزار و ۲۰۲ دوز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۴۹۷هزار و ۴۱۸ واکسن در دوز اول و ۱۴۳هزار و ۷۸۴واکسن در دوز دوم تزریق شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127105

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.