حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آکادمی فوتبال ساحلی در تبریز تاسیس می شود

شناسه : 11936 24 فوریه 2018 - 3:37 281 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از تاسیس آکادمی فوتبال ساحلی در این شهر خبر داد و گفت: تلاش می کنیم که فوتبال ساحلی را در تبریز زنده نگه داریم. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی در مراسم تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری […]

آکادمی فوتبال ساحلی در تبریز تاسیس می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از تاسیس آکادمی فوتبال ساحلی در این شهر خبر داد و گفت: تلاش می کنیم که فوتبال ساحلی را در تبریز زنده نگه داریم.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی در مراسم تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با اعلام مطلب فوق، اظهار کرد: تبریز یک شهر ساحلی نیست اما خوشحالم که با تلاش های دوست عزیزم آقای سید قصاب به عنوان مدیر تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز، زیرساخت های خوبی در شهر ایجاد شده و این تیم توانسته عناوین خوبی در سطح کشور کسب کند. وجود زمین فوتبال ساحلی پارک صنعت و همچنین دیگر میدانها این نوید را می دهد که ما می توانیم برای آینده این رشته حساب باز کنیم.

وی با اشاره به کسب عنوان چهارمی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در فصل گذشته لیگ برتر، یادآور شد: سال گذشته با توجه به امکاناتی که در اختیار تیم فوتبال ساحلی قرار داشت، این تیم توانست عنوان چهارمی لیگ برتر را کسب کند که به عقیده من با توجه به میزان سرمایه گذاری و هزینه ای که شده بود، این عنوان رتبه قابل قبولی بود و موفقیت خوبی محسوب می شود.

رحیمی در ادامه به رشد رشته ورزشی فوتبال ساحلی در سطح جهان اشاره کرد و گفت: فوتبال ساحلی رشته بسیار جذابی است که در سطح جهان در حال رشد است و تیم ملی کشور ما هم حرف های زیادی برای گفتن در این عرصه دارد و صاحب مقام های مختلف آسیایی و جهانی شده است. این موضوع نشان می دهد چنانچه سرمایه گذاری مناسبی در زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها داشته باشیم، می توانیم در خود شهر تبریز کارهای بزرگی انجام دهیم و بازیکنان مستعدی را در سطح ملی و جهانی مطرح کنیم.

وی با مهم برشمردن مقام های کسب شده توسط تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز، عنوان کرد: ما در سازمان ورزش شهرداری تبریز در اغلب رشته ها فعال هستیم و تیم های خوبی را داریم که موفقیت های بزرگی برای ورزش شهرمان به ارمغان آورده اند و حالا تلاش می کنیم که این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه ورزش قهرمانی جزئی جداناپذیر از ورزش شهرداری است، اظهار کرد: هرچند رسالت و سیاست کلی شورای محترم اسلامی شهر و شخص دکتر شهین باهر شهردار عزیز تبریز، حمایت بیشتر و برنامه ریزی و فعالیت در ورزش همگانی و پایه است، اما ما تلاش می کنیم که در سال آینده بتوانیم بعضی از تیم های شهرداری که برای شهرمان افتخارآفرینی کرده اند را، حفظ کنیم.

وی افزود: شورای سازمان ورزش تصمیم خواهد گرفت که چه تیم هایی به صورت قهرمانی به فعالیت خود ادامه دهند اما هر چه باشد، ما فوتبال ساحلی را زنده نگه خواهیم داشت و اگر از جهت قانونی منعی وجود داشته باشد، به دنبال کمک گیری از منابع دیگر خواهیم بود.

رحیمی در خاتمه از تاسیس آکادمی فوتبال ساحلی در تبریز خبر داد و گفت: در نظر داریم تا آکادمی فوتبال ساحلی را در تبریز تاسیس کنیم و استعدادهای این رشته را زیر نظر گرفته و روی آنها سرمایه گذاری کنیم تا نسل جدیدی از بازیکنان فوتبال ساحلی را پرورش دهیم. ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد تا نام تبریز همچنان در این رشته ورزشی بلند آوازه باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از میر ابوالفضل قصاب عصر جدید و عادل بناکار از مدیران تیم و همچنین کادرفنی و بازیکنان تیم های بزرگسالان و جوانان تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز تقدیر کرد.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز یکی از قدرت های چند سال اخیر این رشته ورزشی در کشور شناخته می شود که از سال 90 تاکنون توانسته چند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی و عناوین دیگری را در رده های سنی بزرگسالان، امید و جوانان کسب کند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.