حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور برای لیگ قهرمانان با برد استارت زد

شناسه : 61280 29 آگوست 2021 - 23:53 863 بازدید

تیم تراکتور در دیداری دوستانه نود ارومیه را شکست داد. به گزارش تبریز ما، شاگردان فراز کمالوند عصر امروز (یکشنبه) طی دیداری تدارکاتی به مصاف نود ارومیه رفتند و در این دیدار به برتری سه بر صفر دست یافتند. در این دیدار که از ساعت ۱۷:۴۰ در زمین شماره دو استادیوم اختصاصی برگزار شد، سامان […]

تراکتور برای لیگ قهرمانان با برد استارت زد
پ
پ

تیم تراکتور در دیداری دوستانه نود ارومیه را شکست داد.
به گزارش تبریز ما، شاگردان فراز کمالوند عصر امروز (یکشنبه) طی دیداری تدارکاتی به مصاف نود ارومیه رفتند و در این دیدار به برتری سه بر صفر دست یافتند.
در این دیدار که از ساعت ۱۷:۴۰ در زمین شماره دو استادیوم اختصاصی برگزار شد، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی (پنالتی) و امیر ابراهیم‌زاده به ترتیب در دقایق ۱۲، ۵۷ و ۷۳ برای تراکتور گلزنی کردند.
فراز کمالوند در طول این مسابقه بازیکنان مختلفی را به کار گرفت تا به آنها فرصت نشان دادن توانایی‌های‌شان را بدهد. همچنین تعدادی از بازیکنان جوان از تیم‌های پایه باشگاه نیز در این مسابقه در کنار بازیکنان با تجربه، فرصت حضور در زمین را پیدا کردند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131684

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.