حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازگشایی مسیر تردد ارمنستان

شناسه : 61220 28 آگوست 2021 - 23:51 385 بازدید

سخنگوی گمرک گفت: مسیر مسدود شده در ارمنستان بازگشایی و به کامیون‌ها و خودروها اجازه تردد داده شد. به گزارش تبریز ما به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: مسیر مسدود شده در ارمنستان بازگشایی شد و به کامیون‌ها و خودروها اجازه تردد داده شد. وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از […]

بازگشایی مسیر تردد ارمنستان
پ
پ

سخنگوی گمرک گفت: مسیر مسدود شده در ارمنستان بازگشایی و به کامیون‌ها و خودروها اجازه تردد داده شد.
به گزارش تبریز ما به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: مسیر مسدود شده در ارمنستان بازگشایی شد و به کامیون‌ها و خودروها اجازه تردد داده شد.
وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از گمرک مغری ارمنستان و اظهارات برخی از رانندگان ورودی از ارمنستان و تماس‌های تعدادی از آنها از خاک این کشور، جاده اصلی گشایش و به کامیون‌ها و اتوبوس‌های مانده در این‌طرف و آن‌طرف شهر قاپان مجوز عبور داده شده است و در حال رسیدن به مرز و مقصد هستند.

بیشتر بخوانید:مسیر تردد زمینی به ارمنستان مسدود شد

لطیفی تصریح کرد: گمرک مغری که گمرک مقابل نوردوز استان آذربایجان‌شرقی است اعلام کرده است که آماده پذیرش مجدد کامیون و اتوبوس برای عبور به سمت مقاصد ارمنستان است.
به گفته سخنگوی گمرک: مسیر جایگزین در کشور ارمنستان نیز برای عبور و مرور در صورت بروز مشکل توسط ایروان پیش‌بینی شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131664

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.