حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امیر ارسلان به تراکتورسازی پیوست

شناسه : 10602 10 ژانویه 2018 - 4:52 236 بازدید

تبریز ما: مهاجم پارس جنوبی جم با قراردادی به مدت یک فصل و نیم راهی تراکتورسازی تبریز شد.  امیرارسلان مطهری که پیش از شروع لیگ هفدهم از نفت تهران به پارس جنوبی رفته بود، دوران چندان خوبی در این تیم نداشت تا بعد از توافق با جمی‌ها و رضایت مهدی تارتار قراردادش را فسخ کند. […]

امیر ارسلان به تراکتورسازی پیوست
پ
پ


تبریز ما: مهاجم پارس جنوبی جم با قراردادی به مدت یک فصل و نیم راهی تراکتورسازی تبریز شد.

 امیرارسلان مطهری که پیش از شروع لیگ هفدهم از نفت تهران به پارس جنوبی رفته بود، دوران چندان خوبی در این تیم نداشت تا بعد از توافق با جمی‌ها و رضایت مهدی تارتار قراردادش را فسخ کند.

او که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های جدی سایپا در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می‌شود، در نهایت تصمیم گرفت به تراکتورسازی برود و دقایقی قبل قراردادی به مدت یک سال و نیم با این باشگاه امضاء کند.

 

این مهاجم ۲۴ ساله در پارس جنوبی جم ۹ بازی انجام داد؛ ولی تا پایان فصل برای تراکتورسازی به میدان خواهد رفت و از فردا چهارشنبه به تمرینات این تیم در تهران محلق می‌شود.

تراکتورسازی در مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر که روز پنج‌شنبه هفته جاری خواهد داشت در ورزشگاه تختی تهران مهمان نفت است که تقابل مطهری با تیم سابق خود نیز به نوعی جالب توجه خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.