حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه‌هایم است

شناسه : 6837 28 سپتامبر 2017 - 4:22 453 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جدید در اولویت کاری بنده هستند. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم معارفه خود، اظهار کرد: توفیق پیدا کردم با اعتماد وزیر کشور بعد از 14سال مجدداً در این استان مهم و تاریخ ساز افتخار خدمت پیدا […]

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه‌هایم است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جدید در اولویت کاری بنده هستند.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم معارفه خود، اظهار کرد: توفیق پیدا کردم با اعتماد وزیر کشور بعد از 14سال مجدداً در این استان مهم و تاریخ ساز افتخار خدمت پیدا کنم.

وی افزود: امیدوارم با مساعدت‌های مسوولان این استان و با تکیه بر ظرفیت حضور 19 نماینده در مجلس از این استان و ظرفیت نخبگان بتوانیم سند تدبیر و توسعه استان را به‌روزرسانی و عملیاتی کنیم.

خدابخش تصریح کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جدید در اولویت کاری بنده هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: 20 سال قبل در این استان فعالیت می‌کردم، آن زمان دولت هم منابع مالی خوبی داشت و هم مجاز به سرمایه‌گذاری بود اما در حال حاضر منابع مالی محدودی دارد و هم مجاز به سرمایه‌گذاری نیست با این حال بخش خصوصی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند.

وی تاکید کرد: برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و تحقق اهداف دولت تلاش خواهیم کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.