حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمام شهرستان‌ها را تبدیل به پایتخت می‌کنم

شناسه : 58847 11 ژوئن 2021 - 15:51 131 بازدید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مدلی که ما طراحی کرده‌ایم، تمام شهرستان‌ها به نوعی تبدیل به پایتخت می‌شوند. به گزارش تبریز ما، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی، گفت: خیلی مهم است که دولت‌ها غیر از اینکه برای مسائل عمومی برنامه دارند، برای […]

تمام شهرستان‌ها را تبدیل به پایتخت می‌کنم
پ
پ

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مدلی که ما طراحی کرده‌ایم، تمام شهرستان‌ها به نوعی تبدیل به پایتخت می‌شوند.
به گزارش تبریز ما، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی، گفت: خیلی مهم است که دولت‌ها غیر از اینکه برای مسائل عمومی برنامه دارند، برای تک تک استان‌ها و شهرستان‌ها نیز برنامه داشته باشند. «دولت سلام» در این زمینه برنامه دارد.
وی افزود: دولت سلام، برنامه کلی خود را برای همه استان‌ها مثل واگذاری اختیارات هیئت وزیران به فرمانداران طراحی کرده است. در مدلی که ما طراحی کردیم، تمام شهرستان‌ها به نوعی تبدیل به پایتخت می‌شوند یعنی اختیاراتی که در پایتخت هیئت وزیران دارند، همه مدیران شهرستانی خواهند داشت تا مردم برای دریافت خدمات، حتی مجبور نباشند به مرکز استان مراجعه کنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اولویت‌بندی دغدغه‌های مردم،تاکید کرد: اول از همه بحث تورم، گرانی‌ها، نوسانات قیمت و عدم توانایی برای قدرت خرید در اولویت اول دغدغه های مردم قرار دارد. دغدغه بعدی مسئله بیکاری است که اغلب خانواده‌ها از این مسئله رنج می‌برند. امروز ۳۰ درصد خانوارهای ایرانی حتی یک نفر شاغل هم در منزلشان نیست. بعضی از خانواده‌ها تمام اعضای خانواده شان شاغل هستند.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: دغدغه سوم، تبعیض و نابرابری است. این تبعیض هم در بین طبقات مردم، هم بین صنوف و هم در بین مناطق مختلف وجود دارد. عدم برخورداری از امکانات در سرزمین ما وجود دارد. امروز مدرسه رفتن هم تبعیض‌آمیز شده است. این سه دغدغه، موضوعات بحرانی کشور ماست که مردم توقع دارند هرچه سریع‌تر رفع شود.
وی با بیان اینکه نظام بانکی نظام تامین مالی است، افزود: این نظام، وظیفه خدمات مالی و تامین مالی را برعهده دارد. مساله خدمات مالی را می توان به راحتی حل کرد اما امروز ۸۰ درصد تامین مالی کشور در دست بانک ها است و به همین دلیل مشکلات جدی ایجاد شده است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید سهم بانک‌ها را در تامین مالی کشور کاهش دهیم و به ۳۰ تا ۴۰ درصد برسانیم. یعنی سایر سامانه‌های تامین مالی را که در دنیا ۳۷ مدل از جمله مدیریت پروژه و بازار سرمایه است، جایگزین ساز و کار موجود کنیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129410

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.