حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در برخی جایگاه‌ها

شناسه : 61673 29 اکتبر 2021 - 2:58 3690 بازدید

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با ایجاد نرم‌افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه‌ها، امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت فراهم شده است. به گزارش تبریز ما، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا این لحظه نیمی از جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به مدار بهره‌برداری بازگشتند […]

آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در برخی جایگاه‌ها
پ
پ

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با ایجاد نرم‌افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه‌ها، امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت فراهم شده است.
به گزارش تبریز ما، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا این لحظه نیمی از جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به مدار بهره‌برداری بازگشتند و در حال عرضه بنزین با نرخ دوم یعنی ۳۰۰۰ تومان در هر لیتر به مراجعه‌کنندگان هستند.
وی افزود: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه‌ها، امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت و استفاده از سهمیه‌های بنزین ۱۵۰۰ تومانی فراهم شده است.
کاهی در پاسخ به اینکه چه جایگاه‌هایی امکان استفاده از کارت سوخت را دارند، گفت: اینکار در ۲ یا ۳ جایگاه عرضه در شهر تهران و همچنین در چند جایگاه در دیگر شهرهای بزرگ انجام شده و به موازات برقراری امکان عرضه سوخت در دیگر جایگاه‌ها در سراسر کشور، تلاش می‌شود با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و با بارگذاری نرم‌‌افزار به صورت آفلاین در جایگاهپهای عرضه، امکان توزیع بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان در دیگر جایگاه ها نیز برقرار شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/133343

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.