حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 56269 19 آوریل 2021 - 11:52 185 بازدید

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان خبر داد و گفت: ۱۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند. به گزارش عتبریز ما، علیار راستگو ظهر امروز شنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در تبریز با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که در طرح شهید سلیمانی انجام […]

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی
پ
پ

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان خبر داد و گفت: ۱۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
به گزارش عتبریز ما، علیار راستگو ظهر امروز شنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در تبریز با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که در طرح شهید سلیمانی انجام شده رهگیری افراد کرونایی است، افزود: در این طرح با رهگیری افراد کرونایی تلاش می‌شود زنجیره بیماری کنترل و قطع شود.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیشترین تعداد آمار بستری در آبان ماه با ۵۰۰ نفر بیمار بود که این رقم در پایان اسفند ماه به ۳۷۷ نفر کاهش یافت، گفت: متأسفانه اکنون شاهد بستری یک هزار و ۴۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان هستیم.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این استان از نظر شیوع و افزایش آمار کرونا در ردیف ۲۱ کشور قرار دارد، ادامه داد: کنترل بیماری همت و اراده جمعی می‌طلبد و باید مردم برای کنترل بیماری و کاهش آن نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/126916

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.