حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قدردانی از عنایت رئیس جمهوری به زیبایی و تمیزی تبریز/ مدیون تمام عوامل شهرداری هستیم

شناسه : 13093 26 آوریل 2018 - 12:08 474 بازدید

تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز طی پیامی، از توجه و عنایت ویژه رئیس جمهوری در خصوص زیبایی و تمیزی این شهر قدردانی کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در این پیام با تقدیر از حضور رئیس جمهور در مراسم جشن رویداد تبریز ۲۰۱۸ و توجه ویژه ایشان به پاکیزگی و نظافت شهری […]

قدردانی از عنایت رئیس جمهوری به زیبایی و تمیزی تبریز/ مدیون تمام عوامل شهرداری هستیم
پ
پ


تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز طی پیامی، از توجه و عنایت ویژه رئیس جمهوری در خصوص زیبایی و تمیزی این شهر قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در این پیام با تقدیر از حضور رئیس جمهور در مراسم جشن رویداد تبریز ۲۰۱۸ و توجه ویژه ایشان به پاکیزگی و نظافت شهری تبریز آورده است: این موفقیت در سایه تلاش های تمامی عوامل و کارکنان تلاشگر و زحمتکش مناطق، سازمانها و بخش های مختلف شهرداری کلانشهر تبریز در حوزه های مدیریت پسماند، سیما و منظر و خدمات شهری به دست آمده است.
در ادامه این پیام، با اشاره به اینکه طی سال های اخیر، کلانشهر تبریز همواره به عنوان تمیزترین شهر ایران مطرح شده آمده است: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های لازم و مدون در حوزه مدیریت پسماند و نیز تلاش شبانه روزی پاکبانان عزیز، همچنین توسعه فضای سبز، زیباسازی و بهبود محیط شهری و در نهایت ارتقاء خدمات شهری، عنوان تمیزترین کلانشهر ایران به تبریز رسیده است.
شهردار تبریز در این پیام، تمیزی معابر و زیبایی بصری این شهر را واقعیتی غیرقابل انکار خوانده و تاکید کرده است: توجه ویژه رئیس جمهوری به این مهم در طول اقامت و طی مسیر در تبریز موجب خوشحالی، قوت قلب و نیز انگیزه مضاعف کارکنان خدوم شهرداری کلانشهر تبریز شده است.
مهندس ایرج شهین باهر در عین حال تاکید کرده است: به طور حتم، تلاش مستمر و پیوسته برای بهبود وضعیت عمومی شهر در اولویت این مجموعه قرار خواهد داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.