حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تبیین تشویق و امیدآفرینی برای انتخاباتی پر شور

شناسه : 58723 07 ژوئن 2021 - 19:45 162 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حسین پوراسماعیل در این نشست، ضمن تبریک انتصاب آقای عمرانی به عنوان مدیرعامل شرکت چرخشگر، با اشاره به فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی افزود: تبیین مسائل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از انتخابات برخورداراست که برای ریختن بذر […]

ضرورت تبیین تشویق و امیدآفرینی برای انتخاباتی پر شور
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حسین پوراسماعیل در این نشست، ضمن تبریک انتصاب آقای عمرانی به عنوان مدیرعامل شرکت چرخشگر، با اشاره به فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی افزود: تبیین مسائل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از انتخابات برخورداراست که برای ریختن بذر امیدآفرینی در بین آحاد مردم همت، تلاش و کار مضاعف را می‌طلبد.
وی ادامه داد: آنچه امروز برای ما و دنیا متصور است نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان اینکه راه اصلاح کشور از مسیر انتخاب اصلح می پ‌گذرد گفت: سیاستمداران دنیا، دشمنان و بدخواهان نظام نگاه و ارزیابی می‌کنند جمهوری اسلامی ایران که اینقدر داعیه انسانیت – اسلامیت و دموکراسی دارد چه خواهد کرد؟ پس برای همگان امری واجب و لازم است که هم خودمان و هم دیگران را به حضور در انتخابات، تشویق و ترغیب کنیم.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل، رونق تولید و توسعه را در گرو مدیریت کارآمد و نظام‌مند دانست و گفت: همه امورات کشور در همه حوزه پ‌ها، به انتخاب اصلح و فردی توانمند بستگی دارد، اگر این انتخاب صحیح باشد، مطمئنا می‌تواند در هر حوزه‌ای رونق ایجاد کند.
وی در پایان گفت: حضور در صحنه در هر برهه‌ای، ضروری و تکلیف است، گاهی با حضور در میدان جنگ، گاهی با حضور در راهپیمایی‌ها و گاهی هم با حضور در صحنه انتخابات، که همه اینها برای حمایت از نظام، ضروری است.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=20677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.