حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقاطع غیرهمسطح «نصر به رودکی» به نام «حضرت ولیعصر (عج)» متبرک شد

شناسه : 12291 14 مارس 2018 - 3:47 368 بازدید

تبریز ما: شهردارمنطقه ۵ تبریزگفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح نصر به رودکی به نام مبارک «حضرت ولیعصر (عج )» مزین شد.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: تقاطع غیرهمسطح نصر به رودکی به عنوان فاز اول اتوبان ولایت که با ۲۰۰میلیاردریال در حال احداث […]

تقاطع غیرهمسطح «نصر به رودکی» به نام «حضرت ولیعصر (عج)» متبرک شد
پ
پ


تبریز ما: شهردارمنطقه ۵ تبریزگفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح نصر به رودکی به نام مبارک «حضرت ولیعصر (عج )» مزین شد.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: تقاطع غیرهمسطح نصر به رودکی به عنوان فاز اول اتوبان ولایت که با ۲۰۰میلیاردریال در حال احداث است، یکی از طرح های مهم عمرانی شهرداری تبریز است.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد این منطقه به شورای نامگذاری و تغییر نام معابر واماکن عمومی تبریز درخصوص نامگذاری تقاطع نصر به رودکی تصریح کرد: با تصویب در شورای نامگذاری، این پروژه به نام مبارک حضرت ولیعصر(عج ) مزین شده است.

با بهره برداری از فاز اول اتوبان ولایت، کوی های نصر واستانداری علاوه بر اتصال به هم، مسیرهای دسترسی ورود وخروج این محلات به اتوبان پاسداران نیز میسر می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.