حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات فرم دهی ارقام ردیفی ، کاشت درخت و تداوم هرس درختان سطح منطقه یک

شناسه : 13246 14 می 2018 - 16:43 1082 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر امور فضای سبز شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز از آغاز عملیات فرم دهی ارقام ردیفی، کاشت درخت و تداوم هرس درختان سطح حوزه این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس دلدار اعلام داشت: در راستای اهداف این واحد و ساماندهی وضعیت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات فرم دهی ارقام ردیفی ، کاشت درخت و تداوم هرس درختان سطح منطقه یک
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر امور فضای سبز شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز از آغاز عملیات فرم دهی ارقام ردیفی، کاشت درخت و تداوم هرس درختان سطح حوزه این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس دلدار اعلام داشت: در راستای اهداف این واحد و ساماندهی وضعیت فضاهای سبز منطقه در سه ماهه اول سال،  عملیات فرم دهی ارقام ردیفی در میدان همافر، کاشت درخت و ترمیم بانکت و  دفع علفهای هرز در رفوژ میانی توانیر، حفر چاله در ضلع شمالی بلوار استاد تبریز ما جهت کاشت درخت، هرس درختان در خیابان آذربایجان، دفع علفهای هرز در رفوژ وسط خیابان ایده لو، چمن زنی در پارکها و سطح حوزه ناحیه استاد تبریز ما و فرم دهی ارقام ردیفی در پارک بارنج از جمله اقدامات این حوزه می باشد که در حال انجام آنها می‌باشیم.

 

.

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.