حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز، میزبان رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان و جوانان پسران کشور شد

شناسه : 8212 06 نوامبر 2017 - 6:01 674 بازدید

تبریز ما: رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان و جوانان پسران کشور به میزبانی تبریز، روزهای 16 و 17 آبان ماه برگزار خواهد شد. به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، این دوره از رقابت‌ها در شاخه هنری در اسباب مختلف در سالن شهید دلیر اکبری استادیوم تختی تبریز برگزار خواهد شد. گفتنی است؛ استان آذربایجان‌ […]

تبریز، میزبان رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان و جوانان پسران کشور شد
پ
پ


تبریز ما: رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان و جوانان پسران کشور به میزبانی تبریز، روزهای 16 و 17 آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا، این دوره از رقابت‌ها در شاخه هنری در اسباب مختلف در سالن شهید دلیر اکبری استادیوم تختی تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ استان آذربایجان‌ شرقی در سال 1396 برای اولین بار میزبان رقابت‌های کشوری خواهد بود و برای این دوره از رقابت‌ها، 45 استان در مجموع دو رده اعلام امادگی کرده‌اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.