حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رئیسی پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری

شناسه : 59102 19 ژوئن 2021 - 15:52 515 بازدید

رییس جمهوری دقایقی قبل در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و دیدار و گفت گو با وی حاضر شد. به گزارش تبریز ما؛ بر اساس اظهارات جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، طبق تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم […]

رئیسی پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری
پ
پ

رییس جمهوری دقایقی قبل در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و دیدار و گفت گو با وی حاضر شد.
به گزارش تبریز ما؛ بر اساس اظهارات جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، طبق تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: “رئیس‌جمهور روحانی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، پیروزی رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت؛ آغاز اخلاقی و مدنی فرآیند انتقال امانت و مسؤولیت. انتخابات ۱۴۰۰”
عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129599

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.