حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شایعه دفن قاتل آتنا در تبریز تکذیب شد

شناسه : 6551 21 سپتامبر 2017 - 7:21 146 بازدید

تبریز ما: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در پی منتشر شدن اخبار مربوط به دفن قاتل آتنا در تبریز این شایعه را تکذیب کرد. به گزارش تبریز ما، سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در پاسخ به برخی شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی خبرگزاری ها مبنی بر دفن قاتل آتنا، این شایعه […]

شایعه دفن قاتل آتنا در تبریز تکذیب شد
پ
پ


تبریز ما: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در پی منتشر شدن اخبار مربوط به دفن قاتل آتنا در تبریز این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش تبریز ما، سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در پاسخ به برخی شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی خبرگزاری ها مبنی بر دفن قاتل آتنا، این شایعه را تکذیب کرد.

در خبر منتشر شده توسط سازمان آرامستانهای تبریز آمده است: پیام هایی در ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی و برخی خبرگزاری ها منتشر شده است مبنی بر این که جنازه قاتل آتنا که دیروز در انظار عمومی در شهرستان پارس آباد اعدام گردید قرار است در آرامستان تبریز دفن شود.

بدینوسیله سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ضمن تکذیب دفن جنازه فرد اعدامی در این آرامستان، شایعه برخی خبرگزاری ها و اخبار منتشر شده در کانال های اجتماعی در این خصوص را تکذیب می کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.