حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیاده‌راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول افتتاح شد

شناسه : 60336 29 جولای 2021 - 15:51 1235 بازدید

در راستای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی تبریز، دو پروژه عمرانی، رفاهی شهرداری منطقه ۸ تبریز با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال عصر امروز به بهره‌برداری رسید. به گزارش تبریز ما، مسیر پیاده‌راه امین یکی از این پروژه‌ها است که با اتمام عملیات ایستگاه مترو، آزاد سازی و ایجاد پیاده‌راه در این مسیردر دستور […]

پیاده‌راه امین و بازارچه صنایع دستی درب استانبول افتتاح
شد
پ
پ

در راستای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی تبریز، دو پروژه عمرانی، رفاهی شهرداری منطقه ۸ تبریز با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال عصر امروز به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تبریز ما، مسیر پیاده‌راه امین یکی از این پروژه‌ها است که با اتمام عملیات ایستگاه مترو، آزاد سازی و ایجاد پیاده‌راه در این مسیردر دستور کار شهرداری منطقه ۸ و سازمان قطار شهری قرار گرفته که با تکمیل سنگفرش، ایجاد فضای سبز در طول مسیر و نصب ایستگاه‌های اتوبوس، این پروژه مهم با ۹۸۰۰ متر مربع کف‌سازی و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
در اجرای پروژه ساماندهی و بازگشایی پیاده‌راه امین، اولویت با عابرین پیاده بوده و بیشتر مسیرهای ترددی پیاده‌محور است.
دومین پروژه مورد افتتاح شهرداری منطقه ۸، بازارچه صنایع دستی درب استانبول است که در کنار درب تاریخی استانبول احداث شده و شامل ۶ باب مغازه عرضه صنایع دستی می‌باشد که در راستای حمایت و تقویت هنرهای صنایع دستی استان احداث شده و با استقرار اهالی هنر و فرهنگ بطور رسمی افتتاح شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130651

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.