حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آزادگان میهن، صبورتر از سنگ صبور بودند

شناسه : 60798 16 آگوست 2021 - 23:51 282 بازدید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: آزادگان میهن، صبورتر از سنگ صبور بودند. به گزارش تبریز ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، روز بزرگی در […]

آزادگان میهن، صبورتر از سنگ صبور بودند
پ
پ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: آزادگان میهن، صبورتر از سنگ صبور بودند.
به گزارش تبریز ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، روز بزرگی در تاریخ کشور بوده و در این روز، جمهوری اسلامی ایران توانست با سربلندی، رزمندگانی که مجاهدانه از دین و شرف دفاع کرده بودند را به وطن بازگرداند.
وی خاطرنشان کرد: آزادگان از قید نفس و نفسانیات و همه‌جا و همه‌کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آن‌ها را می‌توان جزو مومن‌ترین انسان‌های روی زمین دانست زیرا این افراد با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستاده و از شکنجه‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
وی با بیان این‌که آزادگان، راه سیدالشهدا (ع) را در اردوگاه‌های رژیم بعثی ادامه دادند، گفت: این اسوه‌های صبر و مقاومت همه‌ روزه در اردوگاه‌های رژیم بعثی شکنجه می‌شدند اما با پیروی از امام حسین (ع) هیچ‌گاه به خواسته‌های دشمن تن نداده و تسلیم ذلت نشدند.
سردار عباسقلی‌زاده، آزادگان را سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام معرفی کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت خود با روحیه ایستادگی و دلاوری و پایداری، از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع کرده و بهترین معنای واژگان «صبر» و «مقاومت» هستند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131309

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.