حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز به کار «جشنواره بین‌المللی هشت بهشت» در تبریز

شناسه : 58226 24 می 2021 - 19:51 144 بازدید

پیرامون سیره و شخصیت امام رضا(ع) برگزار می‌شود؛ فراخوان‌ جشنواره بین‌المللی هشت بهشت پیرامون سیره و شخصیت امام رضا(ع) در بخش‌های مختلف منتشر شد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی هشت بهشت، این جشنواره فراخوان‌ خود را در بخش‌های مختلف منتشر کرد. با توجه به گستردگی فضای خلق […]

آغاز به کار «جشنواره بین‌المللی هشت بهشت» در تبریز
پ
پ

پیرامون سیره و شخصیت امام رضا(ع) برگزار می‌شود؛

فراخوان‌ جشنواره بین‌المللی هشت بهشت پیرامون سیره و شخصیت امام رضا(ع) در بخش‌های مختلف منتشر شد.
به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی هشت بهشت، این جشنواره فراخوان‌ خود را در بخش‌های مختلف منتشر کرد.
با توجه به گستردگی فضای خلق اثر و تولید محتوای فرهنگی پیرامون سیره و زندگی حضرت امام رضا علیه‌السلام، جشنواره هشت بهشت با هدف تولید و خلق آثار فرهنگی و هنری حول محور حضرت ثامن‌الائمه امام علی ابن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) فعالیت خود را آغاز کرده است.
این جشنواره در هشت حوزه شعر، گرافیک، نمایشنامه‌نویسی، عکس، خطاطی، سرود و موسیقی، داستان و هنرهای چندرسانه (فیلم کوتاه، انیمیشن، نماهنگ) پذیرای آثار هنرمندان خواهد بود. فراخوان هر بخش از این جشنواره به طور مجزا منتشر می‌شود.
آئین اختتامیه این رویداد فرهنگی و هنری در در ایام ولادت امام هشتم و همزمان با جشن بزرگ زیرسایه خورشید در شهرهای مختلف استان آذربایجان‌شرقی به مرکزیت تبریز برگزار خواهد شد.
جشنواره بین‌المللی هشت بهشت توسط شبکه جوانان رضوی با همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، بنیاد کرامت رضوی، شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
هنرمندان محترم جهت اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به صفحات اینستاگرامی @ayineh.ir و @ziresayekhorshid_az مراجعه فرمایند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128782

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.