حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ مترو آغاز شد

شناسه : 9825 20 دسامبر 2017 - 5:33 322 بازدید

تبریز ما: با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ مترو آغاز شد. به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی در جریان بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ خط ۱ مترو اظهار داشت :‌ با بهره گیری از این تونل فاصله گذر قطارها از روز شنبه به […]

بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ مترو آغاز شد
پ
پ

تبریز ما: با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ مترو آغاز شد.

به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی در جریان بهره برداری آزمایشی از تونل شمالی فاز ۲ خط ۱ مترو اظهار داشت :‌ با بهره گیری از این تونل فاصله گذر قطارها از روز شنبه به ۱۷ دقیقه خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود :‌ با بکارگیری از تونل شمالی فاز ۲ خط ۱ قطارشهری ،‌ امکان افزایش تردد قطارهای مترو در مسیر ائل گولی تا میدان ساعت فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه نیز از نصب جدول جدید زمانبندی حرکت قطارها در تمامی ایستگاه های فعال خط یک خبر داد.

یعقوب وحیدکیا دراین باره تصریح کرد :‌ مسافران به منظور جلوگیری از اتلاف وقت خود می توانند قبل از سوار شدن به قطار،‌ در جریان ساعات حرکت قطارها قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه ساعات فعالیت قطارشهری تبریز از ۷ الی ۱۷ است،‌ خاطرنشان ساخت: از روز شنبه بر سرعت قطارهای فعال در مسیر ائل گولی تا میدان ساعت افزوده شده و این مسیر در مدت زمان ۱۷ دقیقه طی خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.