حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار باسمنج به زودی معرفی می شود

شناسه : 61177 28 آگوست 2021 - 11:46 514 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، عنصری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از بین ۱۸ نفری که رزومه و اهداف‌شان طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته بود در نهایت سه نفر انتخاب و به مرحله دوم راه یافته‌اند که در حال بررسی می باشند.وی تصریح کرد: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر در […]

شهردار باسمنج به زودی معرفی می شود
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، عنصری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از بین ۱۸ نفری که رزومه و اهداف‌شان طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته بود در نهایت سه نفر انتخاب و به مرحله دوم راه یافته‌اند که در حال بررسی می باشند.
وی تصریح کرد: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب یک نفر به عنوان شهردار از سوی شورای شهر تصمیم گیری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، داشتن سوابق و تجربه کاری و تخصص لازم در خصوص شهر را از مصادیق انتخاب شهردار بیان کرد و افزود: برای جهش و توسعه شهر باسمنج نیازمند فردی توانمند و باسابقه مدیریتی هستیم که انشالله به زودی شهردار منتخب شورای شهر معرفی می شود.
شایان ذکر است: انتخاب شهردار به عنوان اولین اقدام و اصلی‌ترین وظیفه ‌شورای اسلامی شهر می‌باشد که بعد از آن، با تعامل و همکاری شهردار منتخب و شورای اسلامی شهر گام‌های اساسی برای توسعه عمرانی شهر برداشته می‌شود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24667

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.