حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شرایط ماشین‌سازی برای بازی با تیم صدر جدول خوب است

شناسه : 60040 19 جولای 2021 - 19:52 485 بازدید

مالک باشگاه ماشین سازی؛ کد خبر : ۲۲۹۳۹ ۲۸ تیر ۱۴۰۰ – ۱۹:۴۵ مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه در تلاش هستیم مشکلات تیم را یک به یک حل کنیم، گفت: شرایط تیم برای بازی با تیم پرسپولیس که صدر جدول را در اختیار دارد، خوب است. به گزارش آژانس خبری تبریز ما […]

شرایط ماشین‌سازی برای بازی با تیم صدر جدول خوب است
پ
پ

مالک باشگاه ماشین سازی؛

  • کد خبر : ۲۲۹۳۹
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ – ۱۹:۴۵
شرایط ماشین‌سازی برای بازی با تیم صدر جدول خوب است

مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه در تلاش هستیم مشکلات تیم را یک به یک حل کنیم، گفت: شرایط تیم برای بازی با تیم پرسپولیس که صدر جدول را در اختیار دارد، خوب است.

به گزارش آژانس خبری تبریز ما به نقل از ایرنا، یونس قربانی در حاشیه تمرین ماشین سازان قبل از رویارویی با تیم پرسپولیس افزود: تیم ماشین سازی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم و همچنین برد تیم ماشین سازی تبریز باشیم.
مالک باشگاه ماشین سازی در خصوص قول پاداش برای بازیکنان در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همان طور که به یاد دارید، در بازی با تیم سپاهان نیز وعده پاداش دادیم و حالا نیز با این کار می خواهیم تا بازی شرافت مندانه ای را شاهد باشیم.
وی با رد خبرهایی در خصوص اینکه باشگاه سپاهان این پاداش را متقبل شده است، توضیح داد: این کذب محض بوده و ما با مساعدت استاندار محترم آذربایجان شرقی مبلغ ۲ میلیارد ریال پاداش برای برد در بازی با پرسپولیس در نظر گرفته ایم.
قربانی در مورد قول مالک قبلی باشگاه ماشین سازی در خصوص پرداخت بدهی های این باشگاه اضافه کرد: طی جلسه ای که با نماینده تام الاختیار آقای زنوزی داشتیم، صراحتا مشخص شد که بدهی بازیکن خارجی و مطالبات بازیکنان این فصل باشگاه و هزینه های جاری بر عهده ما بوده و بقیه بدهی های باشگاه بر عهده ایشان خواهد بود؛ البته باید یادآور شوم که انتقال مالکیت به شرط پرداخت بدهی ها نیست و انتقال مالکیت از دوم خرداد ماه امسال به طور قطعی انجام گرفته و پرداخت بدهی ها بحث جدایی است.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به بازیکنان کنار گذاشته شده از تیم عنوان داشت: در طول سه چهار بازی اخیر به دلایل انضباطی سه بازیکن تیم توسط کمیته انضباطی باشگاه کنار گذاشته شدند و عذر آنها را از تیم خواستیم که این سه بازیکن به ترتیب محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و اسلامی هستند.
قربانی با بیان اینکه احتمال اینکه فصل جدید پیش رو با هجده تیم شروع شود، وجود دارد، گفت: در این مورد منتظر مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستیم و اگر این تصمیم اتفاق بیافتد، به فال نیک می گیریم و با جدیت کارمان را ادامه خواهیم داد و گرنه با سقوط به لیگ دسته یک، باز برنامه های خودمان را ادامه خواهیم داد و برای صعود دوباره به لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.
مالک باشگاه ماشین سازی اظهار کرد: باشگاه ماشین سازی نه تنها قصد دارد در رشته فوتبال بانوان سرمایه گذاری کند، بلکه در چند رشته ورزشی دیگر نیز تیم داری خواهد کرد تا ورزشکاران تبریزی بستری برای رشد و پیشرفت داشته باشند.
وی در مورد بازی فردا مقابل تیم پرسپولیس یادآوری کرد: یحیی گل محمدی، سرمربی تیم مهمان که یکی از مربیان بزرگ فوتبال کشور می باشد، در زمان دانشجویی فوتبال اش را بنده پاس کرده و نمره بیست گرفته ولی امیدوارم فردا تیم ما نمره بیست بگیرد.
بازیکنان ماشین سازی آخرین تمرین خود قبل از مصاف با پرسپولیس را عصر دیروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پیگیری کردند.
علی رضا اکبرپور، سرمربی ماشین سازان، در این تمرین تذکرات نهایی خود را قبل از بازی با تیم پرسپولیس به شاگردانش متذکر شد و آنان روی نقاط ضعف و قوت تیم خود تمرین کردند.
تیم ماشین سازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در یک بازی حیثیتی سه شنبه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=22939

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.