حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز: درآمدهای پایدار اداره شهرها را بهبود می‌دهد

شناسه : 12059 01 مارس 2018 - 4:28 187 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز گفت: با استفاده از درآمدهای پایدار شهری، می‌توان یک برنامه‌ نظام مند تدوین و شهر را بهتر اداره کرد. به گزارش تبریز ما، به نقل از ایمنا، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه نشست کلانشهرهای کشور در اصفهان،خاطرنشان کرد:  درآمدهای پایدار،وابسته به پارامترهای خاصی در مدیریت شهری نیستند درحالی که درآمدهای ناپایدار همچون […]

شهردار تبریز: درآمدهای پایدار اداره شهرها را بهبود می‌دهد
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز گفت: با استفاده از درآمدهای پایدار شهری، می‌توان یک برنامه‌ نظام مند تدوین و شهر را بهتر اداره کرد.

به گزارش تبریز ما، به نقل از ایمنا، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه نشست کلانشهرهای کشور در اصفهان،خاطرنشان کرد:  درآمدهای پایدار،وابسته به پارامترهای خاصی در مدیریت شهری نیستند درحالی که درآمدهای ناپایدار همچون عوارض ساخت و ساز بستگی به میزان تراکم فروشی در شهر دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درآمدهای پایدار سهل الوصل تر از درآمدهای ناپایدار است، با استفاده از این ردیف های درآمدی، می‌توان یک برنامه‌ریزی نظام مند تدوین و شهر را بهتر اداره کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه درآمدهای ناپایدار در سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی به شهرها وارد کرده است، گفت: در برخی شرایط مدیران شهری مجبور شده‌اند برای تأمین درآمد شهر، فضای سبز را به کاربری‌های مسکونی و تجاری تغییر دهند که این مسئله، بافت شهر را دچار اشکال کرده است.

وی افزود: بر همین اساس در جلسات پیشین شهرداران کلانشهرهای کشور، پیگیری لایحه درآمدهای پایدار شهری در دستور کار قرار گرفت تا روند اداره شهرها بهبود یابد اگرچه این لایحه هنوز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است.

شهین باهر ایجاد مدیریت واحد شهری را در شهرهای کشور امری ضروری دانست و عنوان کرد: شهرهایی مثل استانبول به صورت مدیریت واحدشهری اداره شده و ۵۵ درصد مالیات ارزش افزوده و درآمدهای مختلف شهر نیز به صورت یکپارچه در اختیار شهرداری این شهر قرار می‌گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.