حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فصلی که تبریز ۳ دربی و کلی ستاره داشت (عکس)

شناسه : 60917 21 آگوست 2021 - 15:51 264 بازدید

 جمشید نظمی مدیرعامل و فراز کمالوند سرمربی تراکتور طی روزهای اخیر با سفر به ترکیه دیداری را با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه داشتند. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور به عنوان تنها نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر ۰۱-۱۴۰۰ حضور خواهد داشت. این تیم که با مشکلات مالی و پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه […]

فصلی که تبریز ۳ دربی و کلی ستاره داشت (عکس)
پ
پ

 جمشید نظمی مدیرعامل و فراز کمالوند سرمربی تراکتور طی روزهای اخیر با سفر به ترکیه دیداری را با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه داشتند.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور به عنوان تنها نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر ۰۱-۱۴۰۰ حضور خواهد داشت. این تیم که با مشکلات مالی و پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه است و تعداد زیادی از نفرات شاخص فصل گذشته خود را طی این چند وقت اخیر از دست داده، کار بسیار سختی برای حضور در بین مدعیان لیگ بیست و یکم خواهد داشت.
تنها نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر فصل آینده دیگر هیچ دربی در طول مسابقات نخواهد داشت چرا که بعد از سقوط ماشین سازی و گسترش فولاد (این تیم هم تحت نام ماشین سازی سقوط کرد) تبریز فقط تراکتور را در لیگ برتر دارد. این در حالی است که در فصل ۹۶-۹۵ و با صعود ماشین سازی به لیگ برتر، تبریز صاحب سه نماینده در سطح اول فوتبال ایران بود.
رویاویی تراکتورو ماشین در اوایل فصل ۹۶-۹۵ یکی از خاطرانگیزترین دربی های فوتبال تبریز بود؛ جایی که هر دو تیم پرستاره بودند و تماشای تقابل شان برای فوتبال دوستان تبریزی بسیار جذاب بود. تراکتور با کاپیتانی مهدی کیانی و ستاره هایی چون ادینیو، کرار، نوری، رفیعی، آقایی، اخباری و… مقابل همشهری تازه لیگ برتری شده اش قرار گرفت بود که هیچ شباهتی به یک تیم تازه وارد نداشت.
ماشین سازی فصل را با حضور ستاره هایی چون آندرانیک تیموریان، حامد پاکدل، امین قاسمی نژاد و پیام صادقیان شروع کرد و در کنار تمامی این چهره ها، ستاره شاخصی به نام مانوئل فرناندزِ اسپانیایی را در درون دروازه داشت که پیش از پیوستن به ماشین سازی در لالیگای اسپانیا و تیم لاکرونیا بازی می کرد و حضورش در فوتبال ایران یک اتفاق بسیار ویژه بود. در عکسی هم که مربوط به دربی فوتبال تبریز در آن فصل است، تیموریان و کیانی را به عنوان کاپیتان های دو تیم در کنار مانوئل فرناندز مشاهده می کنید.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131438

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.