حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۲۵۰ محله وخیابان شهرداری منطقه پنج ساماندهی شد

شناسه : 6673 24 سپتامبر 2017 - 10:57 178 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی وآسفالت محلات علاوه برآنکه از دغدغه های اصلی مدیران شهرداری است به خواسته وانتظار مهم شهروندان نیزتبدیل شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: تبریز و شهروندانش دیماه امسال میزبان رویداد بزرگ تبریز۲۰۱۸ هستند وساماندهی معابر با آسفالت […]

۲۵۰ محله وخیابان شهرداری منطقه پنج ساماندهی شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی وآسفالت محلات علاوه برآنکه از دغدغه های اصلی مدیران شهرداری است به خواسته وانتظار مهم شهروندان نیزتبدیل شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: تبریز و شهروندانش دیماه امسال میزبان رویداد بزرگ تبریز۲۰۱۸ هستند وساماندهی معابر با آسفالت ریزی اساسی یکی از اصلی ترین مواردی است که برای آماده سازی شهر پیش بینی شده است .

وی اضافه کرد:  شهرداری منطقه پنج تبریز که شهرک های جدید الاحداث این کلانشهر را در خود جای داده علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در قالب طرح خدمات محله ای و با رعایت استانداردهای لازم فنی ومهندسی امسال با اقدامی جهادی آسفالت ریزی محلات راطبق زمانبندی انجام و تا پایان نیمه اول سال به پایان رسانیده است. این منطقه علاوه برشهرکهای جدید ، محلاتی همچون کرکج ، بارنج ، آخر عباسی وکوی بهشتی را نیز تحت پوشش می دهد که از نظر وسعت دومین منطقه کلانشهرتبریز محسوب می شود.

هوشیار ادامه داد: شهروندان در کنار احداث پارک ، تقاطع غیرهمسطح وبزرگراه انتظار به حقی همچون نظارت بر وضعیت آسفالت محلات و معابر را نیز دارند. وی در ادامه همچنین معتقد است که اداره ونگهداری کیفیت آسفالت باتوجه به زمستان بسیار سرد که درتبریزحاکم وماندگار می شود مقوله ای پیچیده است.

هوشیار خاطرنشان کرد: امسال دربسیاری ازمحلات ومعابر به منظور افزایش مدت زمان کارایی وعمر آسفالت اقدام به زیرسازی اساسی کرده ایم .

شهردارمنطقه پنج درادامه بابیان اینکه درشش ماهه اول امسال بالغ بر۱۰۰میلیارد ریال برای آسفالت معابرهزینه شده است خاطرنشان کرد: تا این مدت از سال۲۵۰محله وخیابان از خدمات محله ای آسفالت ریزی برخوردار شده اند.

هوشیارحجم تناژ آسفالت توزیع شده را۵۰هزارتن اعلام کرد و افزود: حجم آسفالت ریزی انجام شده معادل۴۰کیلومتراست.

وی ازمهمترین معابر اصلی که در این مدت آسفالت ریزی شده را ورودی شرق تبریز ومسیر آرپادره سی به طول ۷ کیلومتر برشمرد و گفت: در انتخاب محل هایی که نیاز به آسفالت ریزی دارند علاوه بربازدیدهای به عمل آمده ، ارسال گزارش روابط عمومی به معاونت فنی وعمرانی ، ارایه پیشنهاد شهروندان درملاقاتهای هفتگی که داریم نیز موثر هستند.

 شایان ذکر است به گفته وی این خدمات محله ای تازمانیکه شرایط جوی مساعد باشد وتا پایان سال تداوم خواهد داشت.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.