حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره تبریزیم؛ بهترین فرصت در معرفی قهرمانان گمنام آذربایجان

شناسه : 9367 05 دسامبر 2017 - 9:27 198 بازدید

تبریز ما: عضوی شورای اسلامی تبریز در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تبریزیم گفت: برگزاری نمایش های خیابانی در بعد وسیع از جمله فعالیت های مثمرثمری است که هنرمندان می توانند در ارتباط مستقیم با شهروندان بیشتر تاثیر را در انعکاس مسائل شهری و آموزش های شهروندی داشته باشند. به گزارش تبریز ما، شهرام […]

جشنواره تبریزیم؛ بهترین فرصت در معرفی قهرمانان گمنام آذربایجان
پ
پ


تبریز ما: عضوی شورای اسلامی تبریز در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تبریزیم گفت: برگزاری نمایش های خیابانی در بعد وسیع از جمله فعالیت های مثمرثمری است که هنرمندان می توانند در ارتباط مستقیم با شهروندان بیشتر تاثیر را در انعکاس مسائل شهری و آموزش های شهروندی داشته باشند.

به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری در ادامه افزود: مهمترین اثرات اجرای تئاترهای خیابانی و فضای باز تبریزیم ارتباط مستقیم هنرمندان با مردم است که در این راه، افرادی که در این شهر و استان نمونه  و با استعداد در حوزه های خاصی هستند معرفی و شناسایی می شوند.

دبیری افزود: در اجرای نمایش های خیابانی، مسائل تاریخی و فرهنگی با ارزشی قابلیت انتقال  به مردم را داردکه از مهمترین آنان می توان به معرفی قهرمانان گمنام آذربایجان به مردم نام برد .

وی با اشاره به استفاده از ایده ها و نظرات تمام صاحبنظران و هنرمندان در محتوای  تئاترهای خیابانی، این امر را در پروسه ی فرهنگ سازی مهم و موثر عنوان کرد.

دبیری تصریح کرد: طی چهار دوره ی جشنواره تبریزیم موفقیات خوبی کسب بدست آمده که در حد ملی برگزار می شد و ما امیدواریم امسال که در سطح بین المللی است، موفق تر از قبل عمل کند.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.