حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برای عکسی که هزار حرف نگفته دارد!

شناسه : 61287 30 آگوست 2021 - 11:45 1141 بازدید

تبریز ما- مهدی حافظ زاده: سه گزینه نهایی موردنظر شورای شهر برای انتخاب شهردار مشخص شدند و جلسه ۷ شهریور ۱۴۰۰ با حاشیه‌هایش در تاریخ به یادگار می‌ماند.عکس منتشر شده از حاشیه جلسه شورا به قدری هنرمندانه بود که باید از خالقش خلیل غلامی تشکر کرد.یاسین بجانی جوان حزب‌اللهی و انقلابی تبریز و روحانی جوان […]

برای عکسی که هزار حرف نگفته دارد!
پ
پ

تبریز ما- مهدی حافظ زاده: سه گزینه نهایی موردنظر شورای شهر برای انتخاب شهردار مشخص شدند و جلسه ۷ شهریور ۱۴۰۰ با حاشیه‌هایش در تاریخ به یادگار می‌ماند.
عکس منتشر شده از حاشیه جلسه شورا به قدری هنرمندانه بود که باید از خالقش خلیل غلامی تشکر کرد.
یاسین بجانی جوان حزب‌اللهی و انقلابی تبریز و روحانی جوان سید زعفرانچیلر دو عضو شورای شهر را باید برنده اخلاق ماراتن انتخاب شهردار دانست. این دو سعی کردند با رعایت اخلاق و بدور از رسوم غلط برای کاندیدای مورد نظرشان رای جمع کنند و شاید دلیل استرس و اضطراب‌شان نشان از بدقولی‌ها باشد.
فریدون بابایی‌اقدم؛ عضو متخصص شورای شهر که خود کاندیدای شهرداری بود در ابتدای جلسه از کاندیداتوری انصراف داد و در پایان از عضویت در شورای شهر نیز استعفا داد تا بودنش در تصویر جمع نگران‌ها را تکمیل کند!
او با انتشار نامه‌ای شبیه به بیانیه خیلی حرف‌ها زد و حالا باید دید آیا ۱۲ عضو دیگر شورای شهر به رفتنش رای خواهند داد یا نه!
هرچند شهرام دبیری گفته فریدون به شورا بر می‌گردد ولی بابایی با استعفایش شهر را نگران کرد.
و در نهایت در تصویر سردار علی باغبان دیده می شود که برخلاف گمانه زنی ها بجانی و سید شورا و حتی خانم غفوری را در رای دادن به یکی از کاندیداها همراهی نکرد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24834

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.