حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملکرد سازمان ورزش شهرداری تبریز در توسعه ورزش همگانی ستودنی است

شناسه : 13673 30 ژوئن 2018 - 2:59 694 بازدید

تبریز ما: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: گفتاردرمانی و اطلاعات دادن به خانواده‌ها نیاز ضروری و تنها راه نجات، توان‌بخشی است. بهروز مهدوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان شرقی در همایش بزرگ پیاده روی بانوان تبریزی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: از همشهریان، نوجوانان، […]

عملکرد سازمان ورزش شهرداری تبریز در توسعه ورزش همگانی ستودنی است
پ
پ


تبریز ما: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: گفتاردرمانی و اطلاعات دادن به خانواده‌ها نیاز ضروری و تنها راه نجات، توان‌بخشی است.

بهروز مهدوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان شرقی در همایش بزرگ پیاده روی بانوان تبریزی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: از همشهریان، نوجوانان، جوانان، مادران و کارکنان سازمان ورزش شهرداری کلانشهر که این همایش را برنامه ریزی کردند، تشکر و قدردانی می کنم. اینکه بانوان تبریزی در ورزشهای صبحگاهی حضور فعالی دارند نشان از بازدهی کامل برنامه ریزی های انجام شده سازمان ورزش شهرداری تبریز دارد. و همین امر باعث شده است که بانوان تبریزی برای سلامتی خود و خانواده‌شان ارزش قائل شوند.

مهدوی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از اعتیاد خاطرنشان کرد: در عصری قرار داریم که مواد مخدر گریبان گیر جوامع مختلف شده و به عنوان بلایی خانمان‌سوز خانواده‌ها را درگیر کرده و ورزش نقشی اساسی در مقابله با مواد مخدر دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز اعتیاد در نزدیکی ماست و اگر از خانواده‌مان مراقبت نکنیم قطعاً گرفتار می‌شویم. ما افغانستان و پاکستان را در همسایگی خود داریم که افغانستان ۸۰ درصد تریاک جهان را تولید و ما نیز بیشترین مصرف را در بین همسایه‌ها داریم.

وی با اشاره به لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها اظهار داشت: امروز مواد مخدر نوجوانان و جوانان ما را هدف گرفته است. اندیشمندان و روانشناسان می‌گویند مهم‌تریم ابزار در مقابله با اعتیاد آگاهی بخشی است. اولین کسی که یک معتاد تلاش می‌کند معتاد کند، همسرش است تا هرگز وی را ترک نکند.

مهدوی افزود: خودکشی، طلاق و… در خانواده‌های معتادان بیشتر است. حضور شما در این جمع نشان می‌دهد برای زندگی و سلامتی خود و خانواده‌تان ارزش قائل هستید. تنها راهی که می‌تواند جوانان را در مقابله با اعتیاد حفظ کند، ورزش و در کنار آن توجه به ساختار بدن و عدم دخالت در سیستم بدن می‌تواند مانع اعتیاد شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: از سازمان ورزش شهرداری تبریز که این همایش را برنامه‌ریزی کردند و از شما حاضران نیز تشکر می‌کنم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.