حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هشدار سازمان حج و زیارت نسبت به سفر عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز

شناسه : 6649 24 سپتامبر 2017 - 7:17 280 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیر مجاز هشدار داد. به گزارش تبریز ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیر مجاز هشدار داد. متن اطلاعیه سازمان حج و […]

هشدار سازمان حج و زیارت نسبت به سفر عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیر مجاز هشدار داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حج و زیارت پیرو هشدارهای قبلی نسبت به سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیر مجاز هشدار داد.

متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت به این شرح است:

سازمان حج و زیارت پیرو اطلاعیه‌های قبلی، مجددا تاکید می‌کند مشتاقان زیارت عتبات عالیات در عراق صرفا از طریق دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی hajnews.ir وجود دارد، نسبت به ثبت نام و اعزام اقدام کنند.

برای اطمینان از اینکه در کاروانهای مجاز و تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند به 2 شرط زیر توجه کنند:

1-ثبت نام در دفاتر مجاز بدون پرداخت هرگونه وجه بوده و هزینه سفر به صورت فیش بانکی مکانیزه قابل پرداخت است.

2- پس از ثبت نام در کاروان مجاز پیامکی از سوی سازمان حج و زیارت به ثبت نام کننده به منظور تایید ثبت نام در سیستم مورد تایید حج و زیارت ارسال خواهد شد.

با عنایت به این که سفر از طریق افراد حقیقی و حقوقی غیر مجاز موجب بروز مشکلاتی جدی برای زائران محترم می‌شود، سازمان حج و زیارت، مجددا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای احتمالی تشرف از طریق مجموعه‌های غیر مجاز، تاکید می‌کند علاقمندان علاوه بر مراجعه مستقیم به دفاتر خدمات زیارتی می‌توانند مستقیما در سامانه عتبات به نشانی atabat.org.ir ثبت نام کنند.

امید است با توجه و همکاری علاقه‌مندان سفر عتبات عالیات، شاهد سفرهای امن‌تر و آرام‌تر عزیزان باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.