حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تسهیل ساخت‌وساز در بافت‌های ناکارآمد، با تامین زیرساخت‌های قانونی

شناسه : 10393 04 ژانویه 2018 - 3:30 194 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز سعی دارد تا با رفع بروکراسی اداری و تامین زیرساخت های قانونی ساخت و ساز امن در بافت‌های ناکارآمد شهری را تسهیل کند. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در دیدار با اعضای انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: شهرداری پروانه رایگان برای […]

تسهیل ساخت‌وساز در بافت‌های ناکارآمد، با تامین زیرساخت‌های قانونی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز سعی دارد تا با رفع بروکراسی اداری و تامین زیرساخت های قانونی ساخت و ساز امن در بافت‌های ناکارآمد شهری را تسهیل کند.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر در دیدار با اعضای انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: شهرداری پروانه رایگان برای ساخت و ساز در این مناطق را فراهم می کند و سعی دارد شرایط قانونی را تسهیل کند.

وی ادامه داد: حاشیه نشینی موضوعی است که اکثر کشورهای دنیا و همه کلانشهرهای ایران به آن دچار هستند و برای رفع این مشکل بحرانی باید به فرهنگ و علاقمندی های مردم در بافت حاشینه نشین توجه کرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری ازسخنان خود از انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان شرقی خواست تا با ارائه طرح کارشناسی شده برنامه خود را برای نوسازی بافت حاشیه نشین و همچنین بافت فروسوده اترائه کنند.

مهندس شهین باهر با اشاره به اینکه  در کل کشور ما با موضوع حاشیه نشینی مواجه هستیم، افزود: متاسفانه در تبریز  تنها ۱۷۰ واحد این بافت گسترده و پرجمعیت نوسازی و مقاوم سازی شده است؛ از این رو شهرداری تبریز همه تلاش خود را خواهد کرد تا در زمان اقدامات لازم در این حوزه انجام گیرد و امنیت جانی شهروندان این منطقه را از خطر زلزله تامین کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.