حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز پویش ضیافت همدلی همزمان با شروع ماه رمضان / جذب بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی در سال گذشته

شناسه : 56627 24 آوریل 2021 - 15:48 234 بازدید

جواد ایمان زاده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تبریز ما با بیان اینکه این پویش با محوریت مؤسسات خیریه تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت گفت: از توانایی‌ها و ظرفیت خیرین و مردم برای تأمین اقلام ضروری معیشتی اقشار کم بضاعت، در این پویش استفاده خواهیم کرد.وی ادامه داد: دفتر مشارکت‌های مردمی، مسئولیت […]

آغاز پویش ضیافت همدلی همزمان با شروع ماه رمضان / جذب بیش از
۱۱۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی در سال گذشته
پ
پ

جواد ایمان زاده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تبریز ما با بیان اینکه این پویش با محوریت مؤسسات خیریه تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت گفت: از توانایی‌ها و ظرفیت خیرین و مردم برای تأمین اقلام ضروری معیشتی اقشار کم بضاعت، در این پویش استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دفتر مشارکت‌های مردمی، مسئولیت جذب و جلب مشارکت‌های مردمی را بر عهده دارد که سعی داریم با روش‌های جلب اعتماد خیرین و جایگزین کردن شیوه‌های نوین به جای روشهای سنتی، برای رونق و احیاء این بخش، قدم‌های مثبتی برداریم.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در ادامه گفت: سیاست اصلی بهزیستی، واگذاری امور مشارکتها به خیرین و خود مردم است و بر همین مبنا برای فعالیت ۱۴۵ مؤسسه خیریه مجوز داده‌ایم تا به عنوان یاوران بهزیستی، بسیاری از خدمات را بر دوش بگیرند.
وی درباره شیوه کمک و فعالیت این مؤسسات خیریه به مددجویان بهزیستی گفت: مؤسسات غیردولتی، بازوان توانمند بهزیستی هستند که در بحث بسته های معیشتی، خدمات تخصصی برای معلولین، سالمندان، فرزندان بی‌سرپرست و بد سر پرست و آسیب‌های اجتماعی، کمک شایانی برای بهزیستی کرده‌اند.
ایمان زاده افزود: در حوزه مشارکت‌های مردمی در بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی، هر چند کمک و حمایت دولتی هم صورت می گیرد اما با توجه به هزینه‌های بالا، به خصوص در مراکز مختلف نگهداری، شاید این کمک های دولتی ۲۰ درصد هزینه‌ها را پوشش دهد و ۸۰ درصد مابقی توسط همین خیرین و کمک‌های مردمی، تأمین می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در ادامه با اشاره به رقم کلی جذب مشارکت‌های مردمی در سال گذشته گفت: در سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی در بخش نقدی و غیر نقدی جذب شده است که با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، قابل تحسین است.
وی افزود: همچنین در حوزه مسکن هم بهزیستی با کمک ویژه خیرین، حمایت‌ها و فعالیت‌های چشمگیری در زمینه مسکن معلولین و مددجویان انجام داده است که همین سیاست در سال جاری هم با جدیت دنبال خواهد شد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=18260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.